וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 5.1

הרכש הראשון של סולשיאר, ההצעה הראשונה על מאטה, השוער שברצלונה מחמיאה לו, מהלך הבריחה של באלוטלי וסוארס והמלפפון שחולם על ארסנל. כל השמועות

שמועות

* דיווחים שונים באנגליה טוענים שאם ויין רוני יתמיד בסירובו להאריך את חוזהו במנצ'סטר יונייטד, צ'לסי שנאבקה על שירותיו הקיץ תגיש לשדים האדומים הצעה בגובה 30 מיליון ליש"ט עבור החלוץ.

* 'סאנדיי מירור' מדווח שהרכש הראשון של אולה גונאר סולשיאר כמאמן קרדיף עשוי להיות ווילפריד זאהה, והמאמן הנורבגי יפנה לקבוצה במדיה שיחק 11 עונות כדי לשאול את היהלום הצעיר עד לתום העונה.

* ג'קסון מרטינס, כוכבה המבוקש של פורטו, הצהיר: "אני אוהד ארסנל מגיל צעיר, אני אוהב את סגנון המשחק שלהם ואני חושב שהוא מתאים לשחקן כמוני".

* "דיילי סטאר" מדווח שמריו באלוטלי נחוש בדעתו לחזור לפרמיירליג ומעוניין לחבור בצ'לסי לז'וזה מוריניו, שאימן אותו באינטר.

* מילאן רוצה את חלוץ מנצ'סטר סיטי אדין דז'קו, ו"דיילי מייל" מדווח כי הרוסונרי יציעו הצעה לסיטי אם ימכרו את באלוטלי. מאמן סיטי מנואל פלגריני מתעקש כי אינו מעוניין למכור את החלוץ.

* חוזה חדש? ב"סאנדיי פיפל" האנגלי מדווחים כי לואיס סוארס יעזוב את ליברפול בקיץ הקרוב אם המרסיסיידרז לא ישיגו מקום בליגת האלופות. קבוצות גדולות באירופה כבר מוכנות לשלם את סכום היציאה הנקוב בחוזהו החדש - 70 מיליון ליש"ט.

* "סאנדיי מירור" מדווח שגלאטסראיי מכינה הצעה בסך 10 מיליון ליש"ט כדי להביא את בלם צ'לסי ג'ון טרי לטורקיה. גלאטסראיי מוכנה להעניק לבלם הוותיק חוזה לשנתיים.

אתמול: לבנדובסקי חתם בבאיירן, ארסנל מנסה לנצל זאת

ג'קסון מרטינס שחקן פורטו חוגג. רויטרס
רמז עבה לונגר. ג'קסון מרטינס/רויטרס

* באיטליה מדווחים שיובנטוס הפכה לראשונה שמגישה לצ'לסי הצעה רשמית על חואן מאטה, הקשר הספרדי הממורמר שמבוקש גם על ידי מנצ'סטר סיטי, ארסנל, פריס סן ז'רמן, נאפולי וגלאטסראיי.

* בינתיים הג'נרל מנג'ר של יובנטוס, בפה מוראטה, התייחס לשמועות הקושרות את פול פוגבה לפ.ס.ז' ולצ'לסי: "אין לנו שום כוונה למכור את פוגבה, ולהיפך, הוא עוד יאריך את חוזהו כאן".

* ג'רונימו רולי, שוערה בן ה-21 של אסטודיאנטס, התייחס לדיווחים על ההתעניינות שמגלה בו טאטה מרטינו: "זה מחמיא מועדון כמו ברצלונה עוקב אחריך, כי זו הייתה הקבוצה הטובה בעולם בשנים האחרונות, ואני רוצה לעשות כאן דברים גדולים כדי שאוכל להגיע לליגות בכירות בעתיד".

* טוטנהאם, שמחפשת מחליץ לג'רמיין דפו שצפוי לעזוב ל-MLS, סימנה את חלוצי יובנטוס מירקו ווצ'יניץ' ופאביו קוואליארלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully