וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ניר רמת השרון קרובה לצרף את ריף פרץ

5.1.2014 / 9:39

במועדון רוצים לצרף את קשר מכבי תל אביב, שהביע את רצונו להצטרף. רייכרט: "אם נמשיך בקצב הזה נישאר בליגה"

one

ברמת השרון שמחו אתמול (שבת) לעלות שוב אל מעל הקו האדום אך גם במועדון יודעים שהדרך להישארות בליגה עוד ארוכה, וכבר מסתכלים על המשחק הביתי נגד מ.ס אשדוד בשבוע הבא: "אשדוד קבוצה מצוינת ומאזן החוץ שלה לא מעניין אותנו כי אין לנו ביתיות מטורפת. נצטרך לתת הכול וקצת מזל כדי לנצח את המשחק הזה. אם נעשה את זה נוכל אולי לברוח קצת מהקו האדום".

גם המאמן חיים שאבו נשמע נינוח. "הגענו להרבה מצבי הבקעה, הקבוצה בך הכול משחקת טוב ועומדת טוב על המגרש ולמרות המצב בטבלה המטרה שלנו היא לנצח בכל משחק. אנחנו בקצב צבירת נקודות טוב ורק שנמשיך אותו. אני מאמין שהנדנדה בקו האדום תימשך עד סוף העונה. צפויים לנו עוד קרבות קשים ואני רק מקווה שכמה שיותר קבוצות יכנסו לסיטואציה הזאת של מאבקי ההישארות כדי שאנחנו נמשיך להתקדם בטבלה".

שחקן הפועל ניר רמת השרון בן רייכרט חוגג שער. מגד גוזני
לא נכנסים לאופוריה. שחקני רמת השרון חוגגים בניצחון על רעננה/מגד גוזני

היה מוזר ללא מעט אנשים ברמת השרון לפגוש את מנחם קורצקי. בן רייכרט אמר בסיום המשחק: "זה היה משחק קשה וטעון בגלל שמנחם קורצקי מאמן את רעננה. אני אישית מרגיש מצוין והניצחון הוא מאוד חשוב. היה חשוב לנו גם לתת לחיים המאמן שלנו את הניצחון הזה. אנחנו התחלנו דרך יפה עם חיים ואני מאוד מקווה שנמשיך את הדרך הזאת. אם נמשיך לקחת נקודות בצורה הזאת נישאר בליגה, אין לי ספק".

במועדון יודעים שתקציב הרכש שלהם נמוך מאוד אם בכלל ומנסים לצרף שחקנים צעירים בשכר חייל בשלב זה. ריף פרץ ממכבי תל אביב הביע את רצונו להצטרף ובימים הקרובים ינסו ברמת השרון לסכם על הצטרפותו. במועדון רצו גם איסמעיל ריאן ממכבי חיפה אך בשלב זה נענו בשלילה. בשבוע הקרוב תפנה הקבוצה רשמית לבית"ר ירושלים בנוגע לרועי זיקרי בניסיון לצרפו לחוד ההתקפה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ריף פרץ שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
הביע את רצונו להצטרף. ריף פרץ/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully