וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאבו: "שמח על הניצחון, אך יש גם צביטה בלב"

4.1.2014 / 21:45

מאמן רמת השרון לא חגג אחרי רעננה: "קורצקי אחד מחבריי הטובים". קורצקי הודה: "אנחנו במסלול הבטוח לתחתית"

one

משהו טוב עובר על הפועל ניר רמת השרון. הקבוצה שבילתה זמן רב מתחת לקו האדום הצליחה הערב (שבת) להיחלץ ממנו לאחר שגברה 1:2 על הפועל רעננה, אחרי מהפך גדול. הקבוצה של חיים שאבו כבר פיגרה 1:0 בדקה ה-80, אך נהנתה משערים של בן רייכרט ובן בן יאיר ברגעי הסיום כדי להשיג את הנקודות היקרות.

מאמן עירוני ניר רמת השרון חיים שאבו. מגד גוזני
שמח על הנקודות, אבל מצטער עבור חברו. שאבו/מגד גוזני

"זה ניצחון חשוב מאוד מבחינתנו", אמר מאמן הפועל ניר רמת השרון, חיים שאבו. "אני מאוד מאוד שמח על הניצחון הזה, אבל גם מצד שני גם יש צביטה בלב מכיוון שמנחם קורצקי הוא אחד החברים הטובים שלי. יש קבוצה טובה ברמת השרון. הגענו להרבה מצבי הבקעה, הקבוצה משחקת טוב ועומדת טוב על המגרש ולמרות המצב בטבלה המטרה שלנו היא לנצח בכל משחק".

על המשך המאבק של הקבוצה בליגה אמר שאבו: "אני מאמין שהנדנדה בקו האדום תימשך עד סוף העונה. צפויים לנו עוד קרבות קשים ואני רק מקווה שכמה שיותר קבוצות יכנסו לסיטואציה הזאת של מאבקי ההישארות כדי שאנחנו נמשיך להתקדם בטבלה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי. מגד גוזני
בתקופה לא טובה. קורצקי/מגד גוזני

מנגד, בהפועל רעננה כבר סופרים שישה משחקים ללא ניצחון, ופתאום, ממצב שהעולה החדשה נחשבה לקבוצה המפתיעה, גם היא צונחת למאבקי ההישרדות. "אנחנו במסלול הבטוח לתחתית", אמר מאמן רעננה, מנחם קורצקי. "זה לא משהו שפיללנו ורצינו, אבל החוכמה היא לצאת מזה. השער של רמת השרון הגיע משום מקום. בעיטה מ-30 מטר שפוגעת בשחקן ונכנסת. זאת תקופה כזאת שכשלא הולך כלום אז לא הולך עד הסוף. יכולנו לגמור את המשחק עם 0:2 עוד לפני השוויון עם שער שפסלנו לנו, בצדק או שלא בצדק אני לא יודע".

קורצקי המשיך והתייחס להחלטה נוספת של צוות השיפוט: "גם לגבי האדום של תמיר אני חושב שהשופט מיהר מאוד. אני מאוד מקווה שהשופט לא התחשבן איתו על זה שהוא אמר שהוא טעה נגד בית"ר ירושלים על הפנדל, כי שני הצהובים שהוא קיבל היו קלים מדי. אבל לא בגלל זה הפסדנו. קיבלנו שני גולים מחוץ לרחבה, גולים שאנחנו לא צריכים לקבל. צריך להרים את החבר'ה, אנחנו בתקופה לא טובה ואני מאמין שעם חיזוק נכון אנחנו נחזור למסלול הנצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully