וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "וולקוט לא עשה זאת באגרסיביות, הוא חייך"

מנג'ר ארסנל הגן על שחקנו שהקניט את אוהדי טוטנהאם אחרי ההדחה מהגביע. סולשיאר: "זו פתיחה מושלמת לזמנים חדשים"

לאחר ששמרה על המקום הראשון בפרמיירליג מוקדם יותר השבוע, השיגה הערב (שבת) ארסנל גם את הכרטיס לסיבוב הרביעי בגביע האנגלי, לאחר שגברה בדרבי הלונדוני על טוטנהאם 0:2. ארסן ונגר קיבל שער ראשון לעונה מתומאש רוסיצקי ושער נוסף של סנטי קאסורלה, אך גם ראה את אותו וולקוט יורד על אלונקה, רבע שעה לפני הסיום, בעקבות פציעה בברכו.

שחקן ארסנל תיאו וולקוט יורד פצוע. GettyImages
מעשה ראוי או פרובוקציה מכוערת? וולקוט ואוהדי טוטנהאם/GettyImages

"חשבתי ששיחקנו הגנה טובה מאוד, ובהתקפה שלטנו במשחק ששוחק בקצב די מהיר", אמר מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר לאחר הניצחון. "המשחק שלנו היה מבוסס על מהירות, על חדות ומסירות טובות מה שהפך אותנו למסוכנים".

ונגר אף התייחס לאירוע המכוער של המשחק, במהלכו, בזמן שפונה וולקוט על אלונקה סימן שחקנה של ארסנל לאוהדי טוטנהאם את תוצאת המשחק - 0:2. ונגר לא חושב שיש להעניש את וולקוט: "אני לא חושב שהוא בצרות, כי הוא לא עשה זאת באגרסיביות, והוא חייך. הרופאים שהיו איתו אמרו שהיה גשם של מטבעות שנזרק לכיוונו ושהם היו צריכים להגן עליו, אז אולי בגלל זה הוא עשה את זה". על הפציעה עצמה אמר המנג'ר: "אנחנו לא יודעים אם יש לו מתיחה בברכו או שזו סתם מכה. נצטרך להמתין ולחכות".

תומאש רוסיצקי, שכאמור כבש את שערו הראשון העונה במדי התותחנים חגג: "אני תמיד מנסה לשים לחץ על היריב, והפעם זה עבד", אמר הצ'כי. "אני חושב ששיחקנו טוב בצורה קבוצתית. היה חשוב שלא נעשה טעויות וידענו שיש לנו את היכולות לכבוש".

אולה גונאר סולשיאר מאמן קרדיף סיטי. Scott Heppell, AP
המחליף האולטימטיבי קיבל תפוקה ענקית ממחליפיו. סולשיאר/AP, Scott Heppell

קבוצה נוספת שהעפילה לשלב הבא היא קרדיף סיטי, עבורה היה מדובר גם בניצחון בכורה תחת מאמנה החדש, הלא הוא אולה גונאר סולשיאר. סולשייר עצמו היה ידוע תמיד כמחליף האולטימטיבי במדי מנצ'סטר יונייטד, והפעם, בניצחון 1:2 על ניוקאסל בחוץ, קיבל המנג'ר החדש שערים משני המחליפים שלו - קרייג נון ופרייז'ר קמפבל.

"אני לא הסיפור, אבל זו פתיחה מושלמת לזמנים חדשים", אמר סולשיאר. "לחבר'ה היו הרבה דברים להתעסק איתם בזמן האחרון, וכמובן שזה נחמד מאוד להתחיל עם ניצחון בגביע. זה אף פעם לא קל ללשחק בניוקאסל, בוודאי לא בפיגור 1:0. אין הרבה משחקים כאן שיש בהם מהפכים, והחבר'ה הראו המון אופי כשעשו זאת, ואני מקווה שהם יוכלו לבנות על הביטחון שהם קיבלו מהמשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully