וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כרמלו יעבור בטרייד לקליפרס תמורת גריפין?

רשת ESPN מדווחת ששני המועדונים דיברו על האפשרות להחליף בין שני הכוכבים, אנתוני יחוייב לחתום על הארכת חוזה

האם אנחנו עומדים בפני טרייד ענק ב-NBA? הערב (שבת) מדווחת רשת ESPN כי הניקס והקליפרס דים באפשרות לערוך טרייד שישלח את כרמלו אנתוני ללוס אנג'לס, ותמורתו יגיע לא אחר מאשר בלייק גריפין לתפוח הגדול. על פי הדיווח, בין שני המועדונים התנהלו שיחות סגורות בנושא, אך הטרייד עצמו עדיין לא עלה כדבר ממשי. הסיבה שבניו יורק מאמינים כי עסקה שכזו היא אפשרית היא כיוון שכרמלו וכוכב הקליפרס השני, כריס פול הם חברים, ואף ניסו לסדר מצב בו ישלבו כוחות מאז 2010.

שחקן ניו יורק ניקס, כרמלו אנתוני, מול שחקן לוס אנג'לס קליפרס, בלייק גריפין. AP
יחליפו מדים? כרמלו מול גריפין/AP

הניקס סובלים מעונה נוראית ועומדים כרגע על מאזן עלוב של 22:10 ונמצאים כרגע מחוץ לתמונת הפלייאוף במזרח. אם העונה הזו לא מספיק גרועה, הרי שגם העתיד של המועדון הענק לוט בערפל, בגלל חוזהו הנגמר של כרמלו אנתוני. הכוכב כרגע מסרב לחתום על הארכה, ועדיין לא הצהיר באופן ברור שיישאר בניקס אחרי הקיץ הקרוב. בניו יורק מנסים בכל מחיר להשאירו, אך במידה שלא יצליחו, גם האפשרות לשלוח אותו בטרייד עלתה.

הצד המפתיע יותר של הטרייד המדובר הוא כמובן זה של הקליפרס, שדווקא נהנים מיכולת נפלאה של גריפין בתקופה האחרונה. הפורוורד מעמיד ממוצעים של 22.1 נקודות ו-10.6 ריבאונדים למשחק, וגורם המקורב לקליפרס טוען כי במועדון נוטים להשאירו. מן הסתם, בלוס אנג'לס לא יסכימו לעסקה שכזו עד שאנתוני יתחייב כי הוא יחתום על הארכה של חוזה במידה ויגיע לקליפרס.

כריס פול שחקן לוס אנג'לס קליפרס. Don Ryan, AP
הוא ישמח לטרייד שכזה. פול/AP, Don Ryan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully