וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד ניצחה את סראגוסה, הפסד לברצלונה

אלופת ספרד שמרה על מאזן מושלם עם 68:75 בחוץ. רודי פרננדס הצטיין. הקטלאנים הפסידו 76:72 ללבוראל קוצ'ה

מי יעצור את ריאל מדריד? אלופת ספרד בכדורסל המשיכה הערב (שבת) את הדהירה שלה מפתיחת העונה ושמרה על מאזן מושלם בכל המסגרות אחרי ניצחון ליגה 14 ברציפות, 68:75 בחוץ על סראגוסה החזקה.

שחקן ריאל מדריד רודי פרננדס מול שחקן ברצלונה חואן קרלוס נבארו. GettyImages
הציל את ריאל מהפסד בכורה. רודי פרננדס/GettyImages

ריאל, שתארח בסוף החודש את מכבי תל אביב במסגרת שלב הטופ 16 של היורוליג, הגיעה למשחק הזה אחרי ניצחון קליל על פרטיזן בלגרד אך הפעם נתקלה בלא מעט קשיים עד שהשיגה את הניצחון המיוחל. אחרי שהרבע השלישי הסתיים בשוויון מוחלט, הבלאנקוס ברחו ל-14:21 ברבע הרביעי, הרבה בזכות רודי פרננדס שקלע נקודות במאני טיים וסיים את המשחק הזה עם 21 נקודות.

פליפה רייס הוותיק הוסיף 12 נקודות למנצחים, ג'יי סי קארול השלים את רשימת הקלעים בדאבל פיגרס עם 11 נקודות. מי שבלט אצל המפסידים היה אקס מכבי תל אביב גיורגי שרמנדיני הגיאורגי עם 17 נקודות. גם דמיאן רודס, גארד נבחרת קרואטיה תרם 17 למפסידים.

שחקן קוצ'ה לבוראל ויטוריה אנדרס נוצ'יוני מול מלאגה. Mariano Pozo, GettyImages
הוליך את קוצ'ה לניצחון על ברצלונה. נוצ'יוני/GettyImages, Mariano Pozo

בזמן שריאל מדריד ממשיכה לנצח ללא הפסקה, ברצלונה יריבתה הגדולה נחלה מאוחר יותר הפסד ליגה חמישי, 76:72 בחוץ במפגש הצמרת מול קוצ'ה לבוראל.

שתי הקבוצות שהשיגו ניצחונות מרשימים במחזור הפתיחה של הטופ 16 ביורוליג, סיפקו מפגש דרמטי מאוד שהסתיים שבניצחון דחוק של המארחים. הקטלאנים הצליחו לחזור מבור גדול ברבע הרביעי לשוויון 72, אבל סלים של אנדראס נוצ'יוני ופביאן קוזר השאירו את הנקודות בוויטוריה. נוצ'יוני היה השחקן המצטיין של ויטוריה עם 19 נקודות, טיבור פלייס הסנטר הגרמני הענק הוסיף 17 נקודות. אנטה טומיץ' הוליך את קלעי בארסה עם 12 נקודות, אבל נבארו היה חלש עם תשע נקודות והחטיא את כל ארבע הזריקות שלו מחוץ לקשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully