וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון החתימה את די ג'יי קנדי

4.1.2014 / 21:51

הקבוצה של ליובין צירפה את השחקן (24, 1.98) ששיחק בעבר בקליבלנד והעמיד ממוצע של 11 נק' במדי גראבלין העונה

האם הפועל חולון בדרכה לשינוי שישפיע על המשך העונה שלה? הקבוצה של ליאור ליובין, שספגה תבוסה ביתית משפילה במיוחד במחזור האחרון מול הפועל גלבוע/גליל הודיעה הערב (שבת) כי היא החתימה את די ג'יי קנדי (24, 1.98), שעשוי לערוך הופעת בכורה כבר מחר מול נס ציונה. הגארד, שיכול לשחק גם בעמדות 2 ו-3 הינו בוגר מכללת סט ג'ונס, שיחק בליגת הפיתוח של ה-NBA שם זכה באליפות עם קבוצת ריו גרנדה והעמיד ממוצעים של 15.7 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. לקראת סוף עונת 2011/12 החתימה אותו קליבלנד קאבלירס על חוזה ובמשחקו הטוב ביותר בשורותיה קלע 12 נקודות.

שחקן קליבלנד קבליארס די ג'יי קנדי מול שחקן וושינגטון וויזארדס קרטיה מרטין. AP
חיוק משמעותי. קנדי/AP

העונה חתם קנדי לחודש בקבוצת גראוולין הצרפתית, כמחליף לשחקן שנפצע, והעמיד ממוצעים של 11 נקודות, 3 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים ביורוקאפ. בליגה עמדו ממוצעיו על 9.5 נקודות, 2.8 ריבאונדים ו-0.8 אסיסטים למשחק.

בעקבות התבוסה לגלבוע/גליל במחזור האחרון, התכנסה הנהלת הקבוצה במטרה למצוא את הדרך שתעלה את הקבוצה מחדש על דרך המלך. בישיבה הוחלט לגבות באופן מוחלט את הצוות המקצועי בראשותו של מאמן הקבוצה ליאור ליובין ולהעניק את הכלים הדרושים ליציאה מהמשבר. סערת הרגשות של קהל אוהדי הקבוצה הובילה לפגישה של נציגי האוהדים אתמול עם ליובין ועוזרו אלעד חסין, שהתקיימה ברוח טובה, במהלכה דרשו האוהדים לראות מהשחקנים יותר מחוייבים.

ליגת העל בכדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully