וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: רוברט לבנדובסקי חתם בבאיירן מינכן לחמש שנים

חלוץ דורטמונד סוף סוף הגיע לבוואריה, עבר בדיקות רפואיות וחתם על חוזה באלופת אירופה, אליה יצטרף בקיץ ללא תמורה

אחת מעסקאות הענק של הקיץ הבא, נסגרה כבר היום (שבת) במהלך חלון ההעברות של ינואר. רוברט לבנדובסקי הגיע סוף סוף למתקנים של באיירן מינכן ושאחרי שעבר בדיקות רפואיות, הוא חתם במדי האלופה הגרמנית לחמש שנים ויעבור אליה בקיץ ללא תמורה. בימים האחרונים דווח שהחלוץ הפולני יגיע למינכן ב-2 בינואר כדי לסגור את כל הקצוות, אבל הוא עשה את הדרך מוורשה רק היום.

החלוץ בן ה-25 יהפוך לשחקן הבכיר השני שעושה את הדרך מדורטמונד לבאיירן מינכן בתוך שנה אחרי שבקיץ האחרון מריו גצה עבר לאליאנץ ארנה תמורת כ-37 מיליון יורו.

המנכ"ל קרל היינץ רומניגה אמר לאחר החתימה: "אנחנו מאוד מרוצים שהשלמנו את ההעברה הזו. רוברטו לבנדובסקי הוא אחד החלוצים הטובים בעולם. הוא יחזק את הסגל של באיירן וייתן לנו דחיפה. אנחנו מאוד מרוצים ששני הצדדים חתמו על חוזה עד 2019".

שחקני בורוסיה דורטמונד ב-2011, רוברט לבנדובסקי, מריו גצה. GettyImages
בקיץ יאחדו כוחות. גצה ולבנדובסקי/GettyImages

לבנדובסקי יסיים את חוזהו בבורוסיה דורטמונד בקיץ ולכן באיירן מינכן לא תצטרך לשלם לשוורצגלבן פיצוי כספי על אחד מהחלוצים הטובים בעולם. דורטמונד רכשה אותו מלך פוזנאן תמורת קצת פחות מ-5 מיליון יורו בינואר 2010, ובשלוש השנים שלו בסיגנל אידונה פארק הוא הספיק לכבוש 65 שערי בונדסליגה ו-15 שערי ליגת האלופות. בסך הכול לבש את מדי הקבוצה 163 פעמים בכל המסגרות והבקיע 91 שערים. בנוסף, הוא זכה עם הקבוצה בשתי אליפויות וגביע, והגיע איתה בעונה שעברה לגמר ליגת האלופות.

לבנדובסקי הפך לשחקן מחוזר מאוד בעונה שעברה והוא הוזכר כמועמד לכמה מהקבוצות הגדולות באירופה, ביניהן ריאל מדריד, צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד וגם באיירן מינכן. בדורטמונד החליטו לדחות כל הצעה עבורו וקיוו לשכנע אותו לחתום על חוזה חדש, למרות שידעו שהם לוקחים סיכון ושיכול להיות שהוא יעזוב ללא תמורה. כך אכן קרה.

ההגעה של לבנדובסקי בקיץ אמורה לסלול את דרכו של מריו מנדז'וקיץ' החוצה מבאיירן, ולהפוך אותו לאחד מהשחקנים המבוקשים בחלון ההעברות הבא. ארסנל כבר הוזכרה היום כמי שמאוד מתעניינת בקרואטי הבינלאומי.

רוברט לבנדובסקי שחקן דורטמונד חוגג. רויטרס
יסיים את העונה סורטמונד וידרים למינכן. לבנדובסקי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully