וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל הפסידה ליוון במוק' אליפות העולם

הנבחרת של ג'וקיץ הפסידה 31:28 בסלוניקי וכעת לארבע נבחרות בבית יש ארבע נקודות. ביום ד': משחק בית מול בלגיה

לאחר הניצחון הביתי הנאה ביום חמישי על נבחרת יוון, 24:31 במסגרת מוקדמות אליפות העולם, הפסידה הערב (ראשון) נבחרת ישראל לנבחרת יוון 31:28 במוקדמות אליפות העולם. אחרי הניצחון המוקדם של הולנד על בלגיה 21:27, לישראל היה חשוב לנצח כדי להשיג מקדמה לקראת המשך הקמפיין, אבל יוון ידעה להשיג ניצחון שמחזיר אותה לתמונה. ההפסד הזה גרם לסטטוס קוו בבית המוקדמות כאשר ארבע נבחרות עם ארבע נקודות אחרי ארבעה מחזורים. בהמשך השבוע הנבחרת תארח את בלגיה (יום רביעי, בית מכבי) ותשחק בהולנד בראשון הבא.

חן פומרנץ שחקן נבחרת ישראל בכדוריד. דוד פליגל, איגוד הכדוריד,
תשעה שערים שלו לא הספיקו. חן פומרנץ/דוד פליגל, איגוד הכדוריד

הנבחרת הפסידה למרות משחק טוב של חן פומרנץ שהבקיע תשעה שערים. אבישי סמולר הוסיף שבעה שערים ואריאל רוזנטל סיפק חמישה. טוראל (4), דבדה (2) ונתן (1) השלימו את מסכת הכובשים לנבחרת.

"לכל נבחרת יש סיכוי זהה להעפיל", אמר המאמן דרגאן ג'וקיץ' בסיום המשחק, "ליוון הגיע לנצח הפעם אחרי שהחמצנו יותר מדי וזה היה ההבדל בין הנבחרות. הבית הזה הוא קשה מאוד וישנה אפשרות שכל הקבוצות יסיימו עם 6 נקודות. ליוון יש עכשיו סיכוי טוב לעלות כי היא בהחלט מסוגלת לנצח את המשחקים שנותרו. אנחנו עכשיו צריכים לנצח שני משחקים, הכל עדיין פתוח".

אבישי סמולר: "חבל, כואב, השקענו הרבה אנרגיה ורצון, ועשינו הכנה טובה. מהבחינה הזו זה טבעי להיות עצוב, אבל ברגע שאנחנו נותנים את המאה אחוז שלנו - אנחנו יכולים להתסכל אחד לשני בעיניים, כי זה ספורט. אין זמן להוריד את הראש. יש שני משחקים שבהם צריכים לתת את הכל. בהנחה שננצח את בלגיה, אנחנו הולכים לגמר גביע מול הולנד בחוץ. זה המצב".

אבישי סמולר שחקן נבחרת ישראל בכדוריד. דוד פליגל, איגוד הכדוריד,
יחפש ניצחון מול בלגיה. אבישי סמולר/דוד פליגל, איגוד הכדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully