וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס-רומא: "המשחק הזה יכול לשנות את כל העונה"

קשר רומא ז'רביניו מאמין בקבוצתו לקראת משחק העונה מול יובנטוס (א', 21:45, ספ'5): "השאיפות היום הרבה יותר גדולות"

משחק העונה בליגה האיטלקית, בין המוליכה יובנטוס לשנייה בטבלה רומא, ייערך מחר בערב (א', 21:45, ספורט 5 ו-HD) בטורינו. האלופה ניצחה בכל תשעה מחזורי הליגה האחרונים ובסך הכול, ב-13 מתוך 14 האחרונים שלה. הג'יאלורוסי עדיין לא הפסידו העונה, ולמעשה לא הפסידו בליגה מאז מאי ובמשחק חוץ בליגה מאז מרץ, אבל התקופה הבינונית שלהם, שכללה חמש תוצאות תיקו בשבעת המחזורים האחרונים, השאירה אותם במרחק חמש נקודות מיובה. מחר רומא מקבלת צ'אנס, אולי אחרון, לסגור פערים.

שחקני יובנטוס חוגגים שער עם סבסטיאן ג'ובינקו. AP
המשחק שישלים את הבריחה של יובה?/AP

שתי הקבוצות כבשו רביעייה במחזור האחרון, שנערך לפני הפגרה. הגברת הזקנה עשתה זאת בחוץ נגד אטלאנטה, שבוע לאחר שהרשיתה ארבע פעמים גם מול סאסולו. רומא ניצחה 0:4 בביתה את קטאניה וכעת היא בונה על ההגנה שלה, שספגה העונה שבעה שערים בלבד. המפגש הקודם בין הקבוצות, בפברואר שעבר, הלך לרומאים עם 0:1 ביתי, אבל לאותו משחק קדם רצף של חמישה מפגשים מתוכם יובה ניצחה בארבעה ואחד נוסף הסתיים בתיקו.

"המשחק הזה יכול לשנות את העונה כולה", בטוח ז'רביניו, קשר רומא, "כשהגעתי לכאן, כולם דיברו רק על ניצחון בדרבי מול לאציו, אבל עכשיו השאיפות הרבה יותר גדולות. התפקיד שלי הוא לגרום לאוהדים להרגיש מסופקים כשהם שותים את הבירה שלהם אחרי המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully