וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריסביין: סרינה זכתה, פדרר מול יואיט בגמר

האמריקאית גברה 4:6, 5:7 על אזרנקה, אחותה ונוס הפסידה בגמר באוקלנד לאיבנוביץ'. האוסטרלי עבר את נישיקורי, פדרר את שארדי

שנה הולכת ושנה באה, אבל את סרינה וויליאמס שום דבר לא מעניין. היום (שבת), זכתה האמריקאית בתואר נוסף, הפעם בטורניר בריסביין, כאשר גברה על השנייה בעולם ובטורניר ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית בשתי מערכות, 4:6, 5:7 בתום שעה ו-38 דקות של טניס.

סרינה שיפרה את המאזן שלה מול אזרנקה ל-3:14. היא עשתה זאת עם עשרה אייסים לעומת אפס שגיאות כפולות, בעוד אצל היריבה המאזן עמד על ארבעה אייסים בלבד ושש שגיאות כפולות. סרינה שברה את אזרנקה ארבע פעמים, אחת במערכה הראשונה ועוד שלוש בשנייה, בה הבלארוסית השיבה קרב נאה, אך לא מספיק.

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. רויטרס
תואר אחרי תואר אחרי תואר. סרינה/רויטרס

פעם בכמה זמן, דברים מתחברים טוב ללייטון יואיט. האוסטרלי בן ה-32, שכבר מזמן נמצא מעבר לשיאו ומדורג רק במקום ה-60 בעולם, המשיך בהכנות לטורניר הביתי הגדול, אליפות אוסטרליה הפתוחה כמובן ועשה זאת בהצלחה מרובה.

הבוקר העפיל יואיט לגמר טורניר בריסביין כאשר לעיני הקהל הביתי שלו הוא גבר על המדורג 2 בטורניר ו-17 בעולם, קיי נישיקורי, 7:5, 4:6, 3:6 במשחק שנמשך שעתיים וחצי וסיפק חוויית טניס מצוינת. הקהל היה בטירוף כאשר יואיט הצליח לבצע קאמבק ולהתגבר גם על 12 אייסים של נישיקורי, שנותר ללא ניצחונות מול האוסטרלי גם לאחר המפגש השני ביניהם (הראשון היה בסיבוב הראשון של ווימבלדון 2011).

בגמר יפגוש יואיט את רוג'ר פדרר. השוויצרי, המדורג 1 בטורניר ו-6 בעולם, ניצח בתום שלוש מערכות 3:6, 7:6 (3), 3:6 את ז'רמי שארדי הצרפתי (8 בטורניר). פדרר שילח ביריבו האומלל 20 אייסים והסתפק בשתי שבירות כדי לקחת את המשחק אחרי 1:56 שעה.

אנה איבנוביץ' (2 בטורניר, 16 בעולם) זכתה בטורניר אוקלנד אחרי ניצחון בגמר מרתק מול ונוס וויליאמס הוותיקה (47 בעולם) 2:6, 7:5, 4:6. המשחק ערך כ-140 דקות והסרבית ניצלה שמונה שגיאות כפולות של האמריקאית והשיגה ארבע שבירות בדרך לניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully