וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': צפו בשער המדהים של גיבור פרשת הכיפה, יאיר כהן צדק

קשר יפו וחבריו חגגו 1:2 על בת ים. מרמורק ממשיכה להוליך אחרי 0:3 על נס ציונה. מהומה בין דליית אל כרמל לבית שאן

בצל ההחלטה לאפשר לשחקנים בליגות הנמוכות לשחק עם כיפה על ראשם, החלטה הפוכה לזו שהתקבלה רק אתמול (חמישי), נערכו היום משחקי ליגה א' כשבמוקד עמד שחקן אחד, יאיר כהן צדק ממכבי קביליו יפו, שעלה לשחק עם כיפה. חבריו כיבדו אותו כשערכו יחד עימו תפילה משותפת עוד לפני תחילת המשחק.

שחקני מכבי קביליו יפו. קובי אליהו
ניצחון חשוב מבחינתם. שחקני יפו/קובי אליהו

כהן צדק גם התכבד לכבוש בניצחון 1:2 של היפואים על מכבי עירוני בת ים, תוצאה שמעלה את יפו למקום השישי בטבלה. כהן צדק כבש כבר אחרי 21 דקות את שער היתרון, יוסי פליקר איזן לפני המחצית ואורי קרגולה סידר את שער הניצחון לאופיר חיים.

אבל עם כל הכבוד ליפו, הפועל מרמורק ממשיכה לשייט קדימה והשיגה את ניצחונה השמיני העונה 0:3 בחוץ על סקציה נס ציונה. מאור חלבי (30) וחנן פדידה (42, 76) כבשו את השערים ששמרו על יתרון שלוש נקודות על פני עירוני קרית גת. הקבוצה הדרומית השיגה 0:1 על בני אילת משער ניצחון של נדב כידר (44), ושמרה על המקום השני.

קבוצת צמרת נוספת שניצחה היא הפועל כפר שלם שגברה 1:2 בחוץ על מכבי קרית מלאכי. אלי עזוז כבש בפנדל לקרית מלאכי (21), אבל צ'יקו דננבאום (59) וטל משען (73) הפכו. בדקות הסיום קרית מלאכי איבדה את עדי מרציאנו ושרון מלכה שהורחקו. מי שאיבדה את המומנטום היא כפר קאסם שהפסידה 2:0 למכבי שעריים, שנהנתה משערים של נועם תרועה וברק ורד (פנדל).

צפו בשער הגדול של כהן צדק. הכיפה עזרה?

תוצאות נוספות במחוז דרום:

מכבי באר שבע - מכבי עמישב פתח תקוה 2:2

לבאר שבע: גל דהן (56), גל צרויה (73). לעמישב: ארמון בן נעים (32), ישראל בן ישראל (85)

מכבי באר יעקב - הפועל מחנה יהודה 1:1

לבאר יעקב: עידן סרור (75, פנדל). למחנה יהודה: ננו ועקנין (37)

הפועל אזור - בית"ר כפר סבא 0:1

לאזור: רביד אשר (61)

חנן עדני יו"ר הפועל מרמורק. ברני ארדוב
יכול להיות מרוצה ממה שהוא רואה. חנן עדני/ברני ארדוב

צפון: מהומה בדליית אל כרמל

הפועל כפר סבא התבססה בשבת בראשות המחוז הצפוני עם 1:5 באצטדיון לויטה על מכבי כפר קנא. בן בן שושן (18), מיכאל קירטבה (53), הרכש הטרי עידן דוד (55 ו-90) וסהר לוי (70) השתתפו בחגיגה, אדינו ימהרן (69) רק צימק.

הפער בפסגה עומד כעת על שלוש נקודות, לאחר שהשנייה בטבלה הפועל הרצליה הפסידה בביתה 1:0 למכבי דליית אל כרמל, בעקבות שער דרמטי של זידאן עאמר בדקה ה-89.

הפועל מגדל העמק חגגה 2:4 גדול על עירוני קרית אתא ולהתקרב למרחק של חמש נקודות מהמוליכות. אסף מלול, מוחמד אבו חמיס, מאור ג'נח (צמד) כבשו, יוחאי כהן ועידן ג'ראד הבקיעו לאתא והובילו, אבל זה לא הספיק.

הדרמה הגדולה של היום הייתה במשחק בין הפועל דלית אל כרמל לבית שאן, במשחק שבו התפתח עימות חריף. המשחק עצמו הסתיים בניצחון 1:2 לדליה, אבל הופסק לעשר דקות לאחר שאוהדי הקבוצות התעמתו. לאחר שער היתרון של דליה שכבשה בפנדל, נכנסו אוהדיה ליציע שאכלס את אוהדי בית שאן, השליכו חפצים וגרמו לפציעתם של מספר אוהדים. זה התחיל עם שער יתרון של בית שאן כשארז יוסף כבש אחרי עשר דקות, עומרי טוויל איזן (21) ואחמד חלבי הפך (80, פנדל). במהלך המהומה הורחק תום דן מבית שאן.

כתב וואלה! חדשות, קובי מנדל, דיווח שמנהל האצטדיון זומן לשימוע במשטרת חיפה לקראת קבלת החלטה לגבי סגירת האצטדיון. ראש עיריית בית שאן: "מערך האבטחה כשל כישלון מוחלט בניסיון להגן ולשמור על שלומם של אוהדי הפועל בית שאן שנכחו ביציעים. האלימות הברוטלית במגרש הכדורגל בדלית אל כרמל ראויה לכל גינוי אפשרי".

תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף יקבל לידיו את דו"ח השופטת ואת דו"ח המשטרה ולאחר מכן יחליט על אופן הפעולה לאור האירוע האלים. "לצערנו, האלימות בכדורגל הינה בבואה של החברה הישראלית כולה והאלימות הגואה בה ולכן חשוב שכל הגופים הרלוונטיים יתגייסו כדי למגר את הנגע המאיים הזה", נמסר מההתאחדות. "נפעל בכל אמצעי שעומד לרשותנו ונגיב באופן הנחרץ ביותר כדי להכחיד מחזות דוחים אלה. ההתעקשות וההתנגדות של ההתאחדות לכדורגל כנגד ביטול ההקצבות לטובת שיטור ואבטחה בליגות הנמוכות נובעת בדיוק מהחשש ממקרים מסוג זה".

עירוני טבריה שמרה על מקומה בצמרת והשיגה 0:1 על אסי גלבוע משער של עידן שפשה (74). לעומתה, בית"ר נהריה נוצחה 2:0 על ידי כרמיאל צפת אחרי שסהר דהן (42) וארד אלבז (70) הבקיעו.

תוצאות נוספות במחוז דרום:

הפועל חדרה - אחווה עראבה

לעראבה: ואשדי אבו יונס (48)

מכבי צור שלום - מ.ס. גבעת אולגה 1:1

לצור שלום: יוני מששה (86). לגבעת אולגה: גמליאל פרץ (38)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully