וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריסביין: סרינה ניצחה את שראפובה, פדרר בחצי הגמר

האמריקאית גברה 2:6, 6:7 על הרוסיה ותפגוש את אזרנקה שניצחה 6:1, 3:6, 4:6 את ינקוביץ'. השוויצרי מחץ את מאטוסביץ'

עונת הטניס ממשיכה להתחמם לקראת הרגע הגדול הראשון של השנה, אליפות אוסטרליה הפתוחה, והבוקר (שישי) השיגה ויקטוריה אזרנקה את המקום בגמר טורניר בריסביין. הבלארוסית הנהדרת שדורגה שנייה בטורניר פגשה את ילנה ינקוביץ', מי שדורגה בעברה במקום הראשון בעולם, וניצחה אותה 6:1, 3:6, 4:6 בדרך להופעה ראשונה בגמר בשנת 2014. אזרנקה תפגוש את סרינה וויליאמס שגברה על מריה שראפובה 2:6, 6:7 בחצי הגמר המקביל.

ויקטוריה אזרנקה טניסאית בלארוסית. AP
כבר הובילה 1:5 במערכה השלישית. ויקטוריה אזרנקה/AP

המשחק דווקא התחיל בשליטתה של ינקוביץ' שפתחה בסערה והשיגה שבירה כבר במשחקון השני שהעלה אותה ל-0:2. אזרנקה אמנם החזירה בשבירה משלה, אבל מכאן הסרבית המצוינת שמדורגת שמינית בעולם ניצחה בארבעה משחקונים רצופים וסיימה עם 1:6 גדול. אזרנקה עלתה חדה יותר במערכה השנייה והשיגה שבירה מוקדמת בדרך ל-0:2. ינקוביץ' החזירה מיד בשבירה משלה, אבל חילופי השבירות נמשכו והבלארוסית עלתה ל-1:4. ינקוביץ' לא ויתרה וחזרה ל-4:3, אבל אזרנקה חתמה עם שני משחקונים שסגרו 3:6.

המשחק ההפכפך נמשך גם במערכה השלישית, ואזרנקה השיגה שבירה במשחקון השלישי ובהמשך טיפסה ל-1:5. אלא שינקוביץ' לא ויתרה והחזירה בשלושה משחקונים רצופים שצימקו ל-5:4, אבל המילה האחרונה הייתה של המדורגת שנייה בעולם שניצחה 4:6.

במשחק חצי הגמר השני קיבלו דרמה עד הרגע האחרון. זה התחיל אמנם במערכה חד צדדית שבה המדורגת ראשונה בעולם, סרינה וויליאמס, ניצחה בקלות 2:6, אבל במערכה השנייה שראפובה השיגה שלוש שבירות כמו גם יריבתה בדרך לשובר שוויון. שראפובה הייתה צמודה לאורך כל הדרך, אבל בשוויון 7:7 סרינה לקחה את שתי הנקודות החשובות וחגגה בסיום.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. AP
לא היה צריך לעבוד קשה מדי. פדרר/AP

אצל הגברים נערך שלב רבע הגמר כאשר לייטון יואיט עלה שלב עם 4:6, 2:6 על מריוס קופיל. בשלב הבא הוא יפגוש את קיי נישיקורי שהתגבר על מארין סיליץ' עם 4:6, 7:5, 2:6. רוג'ר פדרר פגש את מרינקו מאטוסביץ' ומחץ אותו תוך פחות משעה 1:6, 1:6 בדרך למפגש עם ז'רמי שארדי שניצח 5:7, 4:6 את סמואל גרות'.

בטורניר אוקלנד, אנה איבנוביץ' עלתה לגמר עם 0:6, 6:7 על קירסטן פליפקנס שדורגה שלישית 0:6, 6:7. היריבה הבאה של הסרבית היא ונוס וויליאמס שניצלה פרישה של ג'יימי האמפטון בת ארצה כדי לעלות לגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully