וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ בית"ר ירושלים טטה בנגורה בדרך ל-AIK סולנה

3.1.2014 / 14:15

הקבוצה השבדית, בה שיחק החלוץ בעבר, פתחה במו"מ מול בורסהספור, שמחזיקה בזכויות עליו. רוני לוי ייפגש עם קרויף בנוגע להעברת לוגסי. חשש מפרננדס: "הוא יירק דם מולנו"

one

AIK סולנה, הקבוצה השבדית בה שיחק טטה בנגורה בעבר, מעוניינת שוב בשירותיו של החלוץ שיעזוב את בית"ר ירושלים. בנגורה סובל מפציעה במניסקוס, והשבדים מוכנים לממן את הניתוח ואת תקופת ההחלמה של השחקן, ושם בונים שישחק במועדון כבר בעונת 2014. החלוץ שייך לבורסהספור הטורקית, ושתי הקבוצות פתחו במו"מ.

בנגורה חתם בבית"ר בתחילת העונה בחוזה של 200 אלף יורו לעונה, בהשאלה מבורסה. כרגע, הירושלמים צריכים לשלם לשחקן עוד 140 אלף יורו מהחוזה, והעניין במו"מ בין הצדדים. בית"ר מציעה לשחקן שתי משכורות תמורת שחרורו – 40 אלף יורו – והשחקן דורש 70 עד 80 אלף יורו. בבית"ר מניחים שאם תיסגר העברתו לסולנה, כנראה שבנגורה יתגמש בדרישותיו מול הירושלמים.

"אני מחכה לגמור עם בית"ר ולאחר מכן אטוס לשבדיה לעבור ניתוח במניסקוס", אמר השחקן לוואלה! ספורט. "לאחר מכן נראה מה יהיה, הכול פתוח".

בנגורה שיחק רק 387 דקות ליגה העונה במדי בית"ר ירושלים, אבל סיפק תמורה נפלאה ביחס לאותן דקות: שלושה שערים ובישול אחד.

טטה בנגורה בית"ר ירושלים מול יניב קטן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"הכול פתוח". בנגורה/אדריאן הרבשטיין

בבית"ר ממשיכים במאמצים להתחזק בחלון ההעברות הנוכחי, ובמועדון מאמינים כי בתחילת השבוע הבא תיערך שיחה עם המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, שייתן אור ירוק להעברת את משה לוגסי לשנה וחצי לבירה. במידה וקרויף יסכים להשאלה אך ורק עד לתום העונה, ספק אם בית"ר תסכים לכך. קרויף שיחזור ארצה בסוף השבוע, נמצא ביחסים טובים עם רוני לוי עוד מתקופתם בקפריסין, ומאמן בית"ר הוא שאמור לדבר עם האיש החזק במכבי תל אביב.

בנוגע לג'ונתן וילה, אנדרס טונייס חזר אתמול להתאמן מביקור קצר בספרד, ומשיחה שערך עם וילה הבין כי השחקן לא מתנגד להגיע לארץ, אך הוא מחזיק בהצעה נוספת, ככל הנראה מהליגה השנייה בספרד, והעניינים יתבהרו רק בימים הקרובים. בבית"ר אמרו אמש כי החתמתו של לוגסי עשויה להוריד את הקבוצה מעסקת, וילה כאשר במקביל רוני לוי בודק מספר אופציות נוספות לעמדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
ישכנע את ג'ורדי קרויף? רוני לוי/קובי אליהו

בכל הנוגע לחיזוק זר לחלק הקדמי, כרגע לבית"ר אין אופציות, ולכן התקווה היא כי הבשורות יגיעו מכיוון מכבי חיפה בדמות דינו אנדלובו ו/או שלומי אזולאי. בבית"ר מאמינים כי בשבוע הבא יהיו התפתחויות בנושא ויצליחו לצרף לפחות אחד מהשניים. אמש החלו שוב מגעים שקטים בנוגע לדודו ביטון, אך בבית"ר אמרו כי "עד שהשחקן לא יהיה סגור על עצמו שהוא מוכן לחזור, אי אפשר יהיה להתקדם".

אמש ערכה הקבוצה שני אימונים כאשר השחקנים ערכו ארוחת צהריים משותפת באמצע. האימון הכפול לא היה מתוכנן מתחילת השבוע ונקבע רק יום לפני כן בעקבות הכעס של רוני לוי על צורת האימון של השחקנים. לקראת המשחק מול הפועל חיפה ביום ראשון אמרו שחקנים בבית"ר: "המשחק הכי טוב של דריו פרננדס היה נגדנו בסיבוב הקודם. הוא יירק דם כדי להוכיח לרוני לוי שהוא צריך אותו בבית"ר. אם לא נעלה את המשחק שלנו בדרגה לא נחזור משם עם כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully