וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 3.1

אנצ'לוטי מכריז, ארסנל מפתה, צ'לסי מתגוננת, רויס מרגיע, יונייטד סימנה את קוקה, הבעלים של פ.ס.ז' מדבר על אופציית רונאלדו. כל השמועות וההעברות בכדורגל העולמי

העברות

* לוסיו, הבלם בן ה-36 שכיכב בעבר בנבחרת ברזיל, באיירן מינכן, יובנטוס ואינטר, שוחרר מסאו פאולו וחתם לשנה אחת בפלמייראס, תמורת שליש ממשכורתו הקודמת.

* איונג אנו, קשרה הקמרוני של אייאקס ובעבר פספוס של אלישע לוי במכבי חיפה, נפרד מאלופת הולנד וחתם לשנתיים וחצי בשורות אנטליאספור הטורקית.

* ברטראן טראורה, הקשר בן ה-18 שנרכש על ידי צ'לסי ב-1 בינואר, כבר הושאל לוויטסה ההולנדית, המשמשת מעין קבוצת בת של הכחולים.

* מאג'יד וואריס, חלוצה בן ה-22 של נבחרת גאנה, הושאל מספרטק מוסקבה לולנסיין, קבוצתו של מאור מליקסון.

* הדביחס מאדורו, קשר נבחרת הולנד לשעבר, עזב את סביליה וחתם בפאוק סלוניקי.

* פרנקפורט הודיעה על החתמתו של הבלם אלכסנדר מדלונג לשנה וחצי. השחקן בן ה-31 היה ללא קבוצה בחצי השנה האחרונה, אחרי ששוחרר מוולפסבורג.

* הרנן גראנה, המגן הימני בן ה-28 של אול בויס הארגנטינאית, עבר בהשאלה לבוקה ג'וניורס.

איקר קסיאס שוער ריאל מדריד. GettyImages
ימשיך לפתוח רק בליגת האלופות ובגביע. איקר קסיאס/GettyImages

שמועות

* קרלו אנצ'לטי יצא בהצהרה חד משמעית: "לא תראו פנים חדשות בריאל מדריד בחלון ההעברות הזה. לא נקנה ולא נמכור אף שחקן. מבחינתנו החלון סגור". לגבי איקר קסיאס אמר המאמן: "הוא ימשיך לשחק בליגת האלופות ובגביע". על הארכת חוזהו של צ'אבי אלונסו אמר: "אני חושב שנמצא פתרון שיספק את כולם, ובהחלט יהיה סיכום בסופו של דבר".

* הבעלים של פריס סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי התייחס לשמועות על מעבר אפשרי של כריסטיאנו רונאלדו ואמר: "כל השחקנים חולמים לשחק בפ.ס.ז'. רונאלדו הוא שחקן ענק, אבל יש לו חוזה בריאל. ביום שארצה שחקן מריאל, תאמינו לי שאדבר עם פלורנטינו פרס. כרגע זה לא המקרה".

* 'דיילי סטאר' טוען שארסנל מוכנה להציע לאתלטיקו מדריד 32 מיליון ליש"ט עבור דייגו קוסטה, מלך שערי הליגה הספרדית העונה עם 19 כיבושים ב-17 משחקים. גם דימיטאר ברבאטוב הוצע לתותחנים, שעדיין מעדיפים לחזק את החוד שלהם באמצעות השאלת אלבארו מוראטה מריאל מדריד.

* אתר Goal.Com טוען כי מנצ'סטר יונייטד שלחה משלחת של עורכי דין לספרד בנסיון להחתים את כוכב אתלטיקו מדריד, קוקה.

* 'טלגרף' מדווח שאתלטיקו מדריד מעוניינת לצרף בהשאלה את קווין דה ברוין, הבלגי שלא מקבל קרדיט בצ'לסי והביע את רצונו לעבור לקבוצה אחרת כדי לצבור דקות משחק לקראת המונדיאל.

* ובינתיים ב-'אס' מפרסמים שאתלטיקו מכינה הצעה מפתה לפריס סן ז'רמן עבור אסקיאל לאבצי.

* באנגליה נטען שנאפולי דחתה הצעה אסטרונומית מצ'לסי בגובה 50 מיליון ליש"ט עבור גונסאלו היגואין.

השמועות של אתמול: טרייד בין נאפולי לברצלונה?

העברות בעולם: יום אחרי יום

אסקיאל לאבצי שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
המחליף של דייגו קוסטה? אסקיאל לאבצי/רויטרס

* 'דיילי מירור' מדווח שצ'לסי לא תסכים למכור את חואן מאטה הממורמר ליריבה מהפרמיירליג, ובין המחזרות הרלוונטיות נמצאות כרגע פריס סן ז'רמן, יובנטוס, נאפולי ואינטר.

* השלמת העברתו של מוחמד סלאח מפ.צ באזל לליברפול עשויה לגרום לאדומים לשלוח את ראחים סטרלינג בהשאלה עד לסיום העונה, כשסוונסי כבר גילתה עניין בקשר בן ה-19.

* נשיא פריס סן ז'רמן, נאסר אל חליפי, התייחס לשמועות הקושרות את קבוצתו לפול פוגבה: "הוא שחקן נהדר והוא העתיד של צרפת, אבל הוא לא על הפרק בחלון ההעברות הזה, אולי בקיץ".

* בעקבות עזיבתו המתקרבת של רוברט לבנדובסקי, נשאל מרקו רויס האם גם הוא בדרך החוצה מבורוסיה דורטמונד, והשיב: "כרגע אני לא חושב על להחליף קבוצה. יש לי עוד שלוש וחצי שנים כאן ואשמח לכבד את החוזה שלי עד תומו".

* בבלגיה טוענים שדייגו מיליטו, חלוצה בן ה-34 של אינטר המבוקש על ידי ווסטהאם, מחוזר גם על ידי סטנדרד ליאז' של גיא לוזון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully