וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ריאל מדריד ניצחה 0:1 את פריס סן ז'רמן

אחרי המשחקים בין שבדיה ופורטוגל, זלאטן ורונאלדו שוב נפגשו אבל חסה הצעיר גנב את ההצגה עם שער ניצחון בדקה ה-19

בזמן שברחבי אירופה מנצלים את פגרת חג המולד כדי לנפוש, ריאל מדריד ופריס סן ז'רמן ערכו ביניהן הערב (חמישי) משחק ידידות מסקרן מאוד בדוחא שבקטאר. המשחק הזה עמד כמובן בסימן המפגש בין שני השחקנים הכי פוריים ב-2013 - זלאטן איברהימוביץ' של פריס סן ז'רמן וכריסטיאנו רונאלדו מריאל וכמו במפגש הנבחרות של השניים, שוב היה רונאלדו זה שחייך בסיום כשהספרדים ניצחו 0:1 אחרי קרב צמוד ומותח.

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם חסה. רויטרס
שוב חגגו על חשבון פריס סן ז'רמן. שחקני ריאל מברכים את חסה/רויטרס

קרלו אנצ'לוטי, מאמנה של ריאל מדריד עלה עם הרכב די צעיר מול הקבוצה עמה זכה באליפות צרפת אשתקד, וכלל בחוליית ההתקפה שלו את חסה, חוסה רודריגס ומוראטה לצידו של כריסטיאנו רונאלדו בעוד שלורן בלאן פתח עם כל התותחים שלו בהתקפה - כולל אדינסון קבאני וכמובן זלאטן איברהימוביץ'. קבאני היה הכי קרוב לכבוש את השער הראשון כבר בדקה ה-18 כשמצא את עצמו במצב של אחד על אחד מול דייגו לופס, אך החמיץ ברשלנות וכעבור דקה בלבד הענישה ריאל עם שער של חסה הצעיר, שקיבל כדור עומק ממוראטה ומול סיריגו בעט לרשת.

הצרפתים ניסו להגיב עם שער שוויון אבל דווקא ריאל הייתה קרובה יותר להכפיל את היתרון שלה בדקה ה-50 אחרי שמסירה מצד שמאל של מרסלו מצאה את בנזמה, אבל הצרפתי הדביק כדור למשקוף והמשחק הסתיים עם ניצחון דחוק של הספרדים. רונאלדו אגב שיחק מחצית אחת והוחלף בהפסקה על ידי חיימה. זלאטן הותש קצת יותר והוחלף בדקה ה-73 על ידי קינסלי קומאן הצעיר.

הליגה הספרדית תחזור לפעילות כבר ביום שבת הקרוב אך ריאל מדריד תהנה מעוד יומיים של מנוחה ותחזור לשחק רק ביום שני במפגש הביתי מול סלטה ויגו. פריס סן ז'רמן תפגוש את ברסט כבר ביום שבת למשחק במסגרת הגביע הצרפתי.

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד לפני זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
קשוח גם במשחקי ידידות. זלאטן זורק את סרחיו ראמוס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully