וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל ניצחה 24:31 את יוון

מוקדמות אליפות העולם בכדוריד: הנבחרת הציגה יכולת מצוינת בראשון לציון ועלתה למאזן 1:2. ביום ראשון: משחק ביוון

נבחרת ישראל בכדוריד רשמה הערב (חמישי) ניצחון משכנע 24:31 על יוון והעלתה את מאזנה בבית ד' של מוקדמות אליפות העולם 2015 שתיערך בקטאר לשני ניצחונות לעומת הפסד בודד. שחקניו של דראגן ג'וקיץ' הציגו יכולת מצוינת והלהיבו את הקהל בבית מכבי בראשון לציון, בדרך להשגת התוצאה המרשימה מול הנבחרת אותה הגדיר ג'וקיץ' כחזקה בבית. חן פומרנץ הצטיין עם שמונה שערים, אבישי סמולר תרם שישה וגם השוערים גיל יעקב ואורן מאירוביץ' הלהיבו עם עצירות נהדרות.

חן פומרנץ שחקן נבחרת ישראל בכדוריד. ברני ארדוב
משחק נפלא עם 8 שערים. חן פומרנץ/ברני ארדוב

מדובר בצעד משמעותי מבחינת ישראל לעבר השלב הבא. כזכור, הנבחרות שתסיימנה במקומות הראשונים בחמשת בתי המוקדמות, תעבורנה לשלב הפלייאוף שבו תשתתפנה גם הנבחרות שהעפילו לאליפות אירופה 2014. ביום ראשון תצא הנבחרת לגומלין בסלוניקי, ב-8 בינואר תארח את בלגיה וב-12 תסיים את בית המוקדמות עם משחק הכרעה מול הולנד.

המאמן דראגן ג'וקיץ' אמר בסיום: "ניצחנו כקבוצה כי האמנו. אנחנו חייבים להישאר רציניים ומרוכזים לקראת המשחק השני. אנחנו צריכים להתרענן ולשחק אפילו מהר יותר, ואני בהחלט אופטימי אחרי ערב מוצלח שכזה".

גיל יעקב שוער נבחרת ישראל בכדוריד (מימין) עם אריאל רוזנטל. ברני ארדוב
יש שוער בשער. גיל יעקב/ברני ארדוב

מהלך המשחק

יוון פתחה את המשחק עם יתרון, אבל חן פומרנץ עם שער גדול ודן נתן קבעו שוויון 3:3. זיראס להט אצל היוונים, לפני שפומרנץ התחמם, הכניס גם את עידו טוראל למשחק ואריאל רוזנטל היה זה שהעלה את ישראל ל-7:9 עם צמד מצוין. גיל יעקב, עם שתי עצירות נפלאות, שמר על היתרון בדקות מלאות התלהבות של החבורה בלבן. אחרי שהיוונים הצליחו לעבור את יעקב, פומרנץ עם עוד שני שערים ואבישי סמולר דאגו לשמור על יתרון דחוק 11:12. המשחק הצמוד נמשך, לפני שנתן ירה כדור אדיר ונפצע תוך כדי הבקעת השער שהעלה ל-13:15. ורנר סטרידום דאג להוריד את הנבחרת ביתרון 13:16 להפסקה עם שער בשניית הסיום. מחצית מצוינת של ישראל.

לאחר ההפסקה חזרה ישראל באותה התלהבות איתה ירדה לחדרי ההלבשה. השחקנים של ג'וקיץ' הפגינו משחק קבוצתי והותירו את היוונים חסרי אונים עם בריחה ל-14:20. יוון עוד ניסתה לחזור, אבל עוז חממי וסמולר אחרי חטיפת כדור גרמו למאמן האורח לקחת פסק זמן במצב של 19:25 לישראל. היוונים קיוו להתעורר בעקבות פסק הזמן, אלא שהשוער השני אורן מאירוביץ' דאג לצנן את התלהבותם עם שתי עצירות מעולות וחבריו בהתקפה העלו ליתרון השיא - 19:27. גם כשיוון כבר צימקה עם שלושה שערים רצופים, סמולר הקשית מעל השוער והעלה ל-22:28. תומר שמעוני ועומר דבדה דאגו לסגור עניין עם 24:31 מרשים שמוציא את ישראל בהרגשה נפלאה לגומלין ביוון.

כבשו לישראל: חן פומרנץ 8, אבישי סמולר 6, דן נתן ועומר דבדה 4 כל אחד, אריאל רוזנטל 3, עידו טוראל ותומר שמעוני 2 כל אחד, עוז חממי ו-ורנר סטרידום 1 כל אחד. הרבו ליוון: זיראס 7, פאפאדופולוס 6.

אריאל רוזנטל שחקן נבחרת ישראל בכדוריד. ברני ארדוב
גם הוא חגג. אריאל רוזנטל/ברני ארדוב
אבישי סמולר שחקן נבחרת ישראל בכדוריד. ברני ארדוב
ניצחון שמספק דחיפה גדולה קדימה. אבישי סמולר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully