וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "לפעמים אנלקה לא חושב יותר מדי"

המאמן התייחס למחווה הפרובוקטיבית של חלוץ ווסט ברומיץ': "הוא שחקן גדול, אבל אני נגד כל מעשה של גזענות"

פרשת ניקולא אנלקה ממשיכה להעסיק את אנגליה. החלוץ גרם להדים רבים אחרי שחגג בתנועת מועל יד הפוכה את השער שלו במדי ווסט ברומיץ' מול ווסטהאם ובממלכה ממתינים לעונש שיקבל השחקן על המחווה הגזענית שלו.

אנלקה ספג ביקורות מכל כיוון אחרי אותו משחק ומי שהצטרף למצעד המבקרים היום הוא אברהם גרנט, המאמן הישראלי שאימן בעבר את אנלקה בצ'לסי. "אני נגד כל דבר שמתקשר לגזענות", אמר גרנט בראיון באנגליה והוסיף: "אני לא יודע אם אנלקה חשב על מה שהוא עושה, לפעמים הוא לא חושב יותר מדי באופן כללי. אין לי מעבר לכך מה להוסיף על זה".

אברהם גרנט משוחח עם בעלי צ'לסי רומן אברמוביץ'. Ian Walton, GettyImages
ממשיך לספק פנינים בתקשורת. גרנט/GettyImages, Ian Walton

גרנט, בעצמו בן לניצולי שואה, הרעיף לא מעט שבחים לשחקן למרות האקט המביך: "אנלקה הוא אחד השחקנים הכי מוכשרים שראיתי אי פעם", אמר גרנט, "יש לו את הכל. הוא מהיר, הוא יכול לעבור שחקן ולהבקיע שערים, אבל חסרה לו התכונה הכי חשובה לכל ספורטאי וזה הרצון והתשוקה לנצח. הוא לא שחקן בעייתי, הוא עושה מה שאומרים לו, אבל לא נותן מעצמו יותר מדי".

גרנט התייחס גם לעימות שפרץ בין חואן מאטה לז'וזה מוריניו אחרי המשחק האחרון של הבלוז, ואמר: "זה לא מצב אידיאלי בכדורגל. במצב האידיאלי בקבוצה משחקים 11 שחקנים בכל משחק, אבל זה קרה לפני 40 שנה. עכשיו יש הרבה מאוד פציעות ומאמנים צריכים סגל גדול. זה לא קל בשביל ז'וזה. אני חושב שמאטה שחקן גדול אבל לא כולם יכולים לשחק וכל מה שמוריניו לא יעשה, תמיד יהיו נגדו ביקורות"

ניקולא אנלקה, ווסט ברומיץ', חוגג בתנועת מועל יד הפוכה. Christopher Lee, GettyImages
ממשיך לעורר סערה. אנלקה/GettyImages, Christopher Lee

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully