וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן ורוזן נפגשו בנוגע למאמן הנבחרת

2.1.2014 / 10:11

חברי ועדת האיתור נפגשו לקראת הישיבה אך טרם הגיעו להסכמה. הערכה בהתאחדות: לוזון, קמר ורוזן יצביעו בעד גוטמן

ועדת האיתור שהוקמה לצורך מינוי מאמן נבחרת ישראל עדיין לא התכנסה, אבל אתמול (רביעי) נרשמה פגישה ראשונה בין שני החברים החדשים בה, דרור קשטן וצביקה רוזן. ככל הידוע, השניים החליפו דעות בנוגע למאמן הנבחרת, ולגבי המשך דרכו של אלי גוטמן או מינוי צוות צעיר.

קשטן ורוזן, יש לציין, נפגשים לעתים קרובות ונחשבים לחברים קרובים מאוד. הפעם, לדברי גורמים בהתאחדות, הפגישה נועדה על מנת לעסוק בנוגע למאמן הנבחרת ולנסות לתאם ולהשמיע את עמדתם בעניין.

גירוא שפיגל, צבי רוזן, מוטלה שפיגלר חולקים כבוד לאבי כהן. ברני ארדוב
יעדיף את גוטמן? רוזן/ברני ארדוב

בהתאחדות לכדורגל העריכו הבוקר ששלושה אנשים לפחות יצביעו בעד המשך דרכו של גוטמן: אבי לוזון, רותם קמר וצביקה רוזן. חלובה בעד מינוי צוות מאמנים צעיר, בעוד שדרור קשטן שעדיין לא החליט רוצה לראות את אלי אוחנה בצוות המקצועי. גוטמן רוצה לצרף את אלי כהן, השריף, לצוות שלו. בהתאחדות לא פסלו אפשרות שהצדדים יגיעו לפשרה לפיה גוטמן יאמן, כשאוחנה ימונה לעוזרו. רוב חברי הוועדה, יש לציין, מסכימים כעת שהמועמד המוביל מבין המאמנים הצעירים ששמותיהם יעלו בוועדה (אוחנה, נמני, חזן, קלינגר ועטר) הוא נמני.

רוזן אישר שנפגש אתמול עם קשטן אך סירב לנדב פרטים. "אני יכול לאשר שהייתה פגישה כזאת, אבל בטח שלא אומר בתקשורת מה הדעה שלנו לגבי נושאים מסוימים. אני רק יכול לומר שועדה כזאת שמצרפת שני אנשים בכירים בכדורגל, ואני אומר את זה למרות ש'אין הנחתום מעיד על עיסתו', זה יותר מרציני", אמר רוזן לוואלה! ספורט. "מה שאני כן יכול לומר, זה שהוועדה תחליט רק ברוב מוחלט, 5:0. לא 3:2, ולא 4:1. מה יקרה אם אחד המועמדים לא יסכים? נשב איתו בחדר עד שייצא עשן לבן, ואז נחליט כולם יחד. הגיע הזמן שהנבחרת תעלה לשלב הבתים בקמפיין כלשהו. הצלחה של הנבחרת תעיד גם הצלחה של הוועדה".

ביממה האחרונה העלו בהתאחדות את שמם של פאולו סוזה וגיא לוזון, אך בהתאחדות טוענים כי לוזון לא מתכוון לחזור ארצה וסוזה צפוי להמשיך במכבי תל אביב.

סוכן השחקנים אבי נמני. קובי אליהו
המועמד המוביל מבין הצעירים. נמני/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully