וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "עברתי לינץ' תקשורתי שמעטים היו עומדים בו"

יו"ר ההתאחדות בראיון לערוץ הספורט: "יש עניין עדתי במאבק נגדי. שילמו כסף כדי לשנות את דעת הקהל. אולי עוד אהיה שר הספורט"

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, התארח הערב (שלישי) באולפן ערוץ הספורט והתייחס לשאלות הבוערות הקשורות להמשך דרכו בתפקידו הנוכחי ולנבחרת ישראל, שעדיין לא מינתה מאמן לקראת הקמפיין הבא.

לוזון יצא בביקורת קשה נגד האנשים, שלדבריו, ניסו לנשל אותו מתפקידו הנוכחי: "עברתי רצח אופי, היה קשה מאוד לעמוד בלינץ' התקשורתי שעשו לי, לא הרבה במדינה היו עומדים בזה. שילמו כסף לחלק מגופי התקשורת כדי שישנו את דעת הקהל נגדי. יש גם עניין עדתי במאבק נגדי. השרה לבנת הייתה רוצה מאוד לשלוט בספורט ולהחליט מי יהיו האנשים שינהלו אותו. אני לא מתומרן. הציעו לי בחודש מאי ואמרו לי להיות יו"ר ההתאחדות, אמרו שבין כה וכה אני נציג באופ"א. שיש לי קשרים באופ"א לא היה לפני כן. אמרתי שאני לא מחפש תארי כבוד".

אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לכדורגל במשחקה של מכבי פתח תקוה נגד בני סכנין. ברני ארדוב
"עברתי לינץ' תקשורתי". לוזון/ברני ארדוב

לוזון המשיך ואמר: "כשאני אחליט לעזוב זה יקרה, אף אחד לא יחליט בשבילי. אני לא שולל שום דבר, אני שומר לעצמי את הזכות להחליט בסביבות חודש אפריל. אולי אהיה נשיא ההתאחדות, אולי אעזוב לגמרי, אולי אהיה בכלל שר הספורט הבא. יש דיבורים פוליטיים גם כן. אני שומר את הקלפים קרוס לחזה. אם אתמודד שוב בהתאחדות זה יהיה בגלל הקבוצות, הם הציבור שלי, ולא אוהדי הכדורגל. אני משוכנע שאם אתמודד, אף אחד לא יתמודד מולי".

אגב, בהמשך המשדר התראיינה גם לימור לבנת, שטענה כי ראתה מכתב עם חתימתו של אבי לוזון, ובו הצהרה כי לא ירוץ לעוד קדנציה כיו"ר ההתאחדות.

לוזון אף התייחס לשאלת המאמן הבא של נבחרת ישראל: "עד לרגע זה, לא שוחחתי על הנושא הזה לא עם נמני ולא עם אוחנה. גם לא שלחתי איש, כי כשאני רוצה, אני מדבר ישירות. הם מועמדים טובים וראויים, אבל יש עוד. מנסים לצייר כאילו זה סגור, וזה לא נכון. מינינו שני אנשים דעתניים ומכובדים כמו רוזן וקשטן ואיש לא יכול לומר שהם בובות של לוזון. הועדה תשב, תשקול ותחליט. לי יש את דעתי. לא אמרתי שנמני ממציא חלילה".

לוזון סימן מטרה ברורה לקמפיין הבא, עוד לפני שמונה מאמן או שנקבעו היריבות: "24 נבחרות יעלו ליורו הקרוב, וזו הזדמנות בלתי רגילה. לא משנה מי יאמן, מי שזה לא יהיה, בואו נגיד חד משמעית - פחות מהעפלה - הוא נכשל. כל מועמד צריך לקחת בחשבון שזו המטרה הברורה. כן, אנחנו בין ה-24 הבכירות ביבשת. אם אנחנו לא מסוגלים לנצח בפלייאוף קבוצה מהדרג שלנו, מדרג שלישי, בואו כולנו נלך הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully