וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברהימוביץ': "זלאטן יהיה מאוד קול עם רונאלדו"

כוכב פ.ס.ז' מתכונן למפגש המסקרן מול ריאל מדריד בקטאר (16:45, ספ' 1). בלאן: "יש כאן יוקרה, אבל זה בסך הכל משחק ידידות". וגם: למה קרלס פויול מרגיש פגוע?

אחרי שבמהלך פגרת חג המולד חובבי הכדורגל נאלצו להסתפק רק בדרמות בפרמיירליג, היום (חמישי) נקבל טעימה משתיים מהקבוצות הגדולות בעולם שמתכוננות לחזרה למגרשים, כשריאל מדריד ופריס סן ז'רמן ייפגשו למשחק ידידות בדוחא (16:45, ספורט 1).

קרלו אנצ'לוטי, שנמצא עם הבלאנקוס שלו במקום השלישי בליגה הספרדית עם חמש נקודות פחות מברצלונה ואתלטיקו מדריד, יפגוש את קבוצתו הקודמת, שצועדת בראש הליגה הצרפתית עם יתרון של שלוש נקודות על פני מונאקו, ומגיעה מדי חורף לקטאר, מולדתו של הבעלים שלה נאסר אל חליפי.

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. AP
נגד הקבוצה אותה הוביל לאליפות. קרלו אנצ'לוטי/AP

לורן בלאן ניסה לא לייחס חשיבות רבה למשחק הפיקנטי ואמר: "יש כאן יוקרה, אבל זה בסך הכל משחק ידידות. מבחינתנו לא זכינו בדבר עד עכשיו, והמשחק הזה הוא אימון מצוין עבורנו לקראת האתגרים שבדרך, כשהמשחק החשוב שלנו השבוע הוא בכלל מול ברסט בגביע ביום ראשון".

על פי הדיווחים מדוחא לא נרשמת התרגשות מיוחדת לקראת המשחק באיצטדיון חליפה, אבל כל 50,000 הכרטיסים שהוצא למכירה כבר נחטפו, וכמובן שהאטרקציה המרכזית תהיה העימות בין כריסטיאנו רונאלדו לזלאטן איברהימוביץ', שעבורם זה יהיה מפגש רביעי בשישה חודשים, אחרי משחק הידידות ביולי האחרון, ושני קרבות העלייה למונדיאל בין פורטוגל לשבדיה.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן נבחרת שבדיה עם כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
מפגש רביעי בחצי שנה. זלאטן ורונאלדו/רויטרס

המספרים מראים שמדובר בשני השחקנים שכבשו הכי הרבה ב-2013, כשרונאלדו מצא את הרשת 69 פעמים, ואיברהימוביץ' עשה זאת 47 פעמים (לעומת 45 של ליאונל מסי). "זה משחק גדול כי לא בכל יום יוצא לך לשחק מול ריאל מדריד", אמר זלאטן ל-'אל ג'זירה'. "לפני ששיחקנו מול פורטוגל בפלייאוף המונדיאל כולם דיברו עליי ועל רונאלדו ובאמת שנינו הבקענו, אבל אני לא זה שיוצר בילד אפ, אני רק משחק והתקשורת עושה את זה. זלאטן יהיה מאוד קול עם רונאלדו, זלאטן ישחק את המשחק ויתמקד בהמשך העונה ב-2014.

* קרלס פויול מקווה ש-2014 תהיה טובה יותר מאשר 2013, שנה שהחמיץ כמעט לגמרי, במהלכה לא שיחק כמעט שמונה חודשים. כעת בברצלונה תוהים למי התכוון הקפטן, שצייץ אמש בטוויטר מסר אמוציונלי: ש"2013 הייתה שנה מאוד קשה, שבמהלכה הבנתי הרבה דברים: יכולתי לראות מי החברים האמיתיים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully