וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מליגת העל לאלופת אירופה: מארדי קולינס באולימפיאקוס

הגארד ששיחק אשתקד באשדוד מהתחתית מצטרף ליוונים, שחיפשו מחליף ללואו הפצוע. לבוראל קוצ'ה תחתים את פואטה

רגע לפני הטופ 16, אלופת אירופה אולימפיאקוס הודיעה על החתמה חדשה: מארדי קולינס, אקס מכבי אשדוד, שאף הוזכר כמועמד למכבי ראשון לציון, חתם עד תום העונה ויחבור לואסיליס ספאנוליס בקו האחורי של היוונים. האדומים חיפשו מחליף לאייסי לואו, שנפצע וייעדר בחודש הקרוב.

קולינס (29, 1.98), יליד פילדלפיה, הוא בוגר מכללת טמפל בעיר משנת 2006, כשסיים את קריירת המכללות שלו במקום הרביעי בקלעי כל הזמנים של טמפל. קולינס נבחר במקום ה-29 בדראפט 2006 על ידי ניו יורק ושיחק בקבוצה במשך שנתיים וחצי, כשעונת השיא שלו הייתה עונתו הראשונה אז רשם 4.5 נקודות ו-2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

שחקן מכבי אשדוד מארדי קולינס. מגד גוזני
בעונה שעברה עם דרור חג'ג', עכשיו עם ספאנוליס. קולינס/מגד גוזני

במהלך עונת 2008/9 נשלח ללוס אנג'לס קליפרס בה שיחק היטב ורשם ב-39 משחקים באותה עונה 5.9 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים. קולינס שיחק בקליפרס עונה נוספת לא מוצלחת. בעונת 2010/11 חתם בבורנובה מהליגה הטורקית הראשונה אך שיחק רק שבעה משחקים. את העונה שעברה החל בליגה הסינית, עזב לאחר ארבעה משחקים וחתם בליגת הפיתוח של ה-NBA. בעונה שעברה שיחק באשדוד ורשם 17 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4.4 אסיסטים בממוצע למשחק. העונה בשבעה משחקים במונטגרנרו רשם 14.3 נקודות, 4.4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים בממוצע.

* יריבת מכבי תל אביב בשלב הבתים, קוצ'ה ויטוריה, ממשיכה לבצע שינויים תכופים בסגל. על פי דיווחים בספרד, הבאסקים קרובים לצרף את שחקן וירטוס בולוניה בעונה שעברה ורכז נבחרת איטליה בעבר, פפה פואטה. פואטה יחזק את הקו האחורי של סקאריולו לקראת הטופ 16, וכבר אישר את הסיכום בחשבון הטוויטר שלו: "נחתתי בויטוריה. אני מתרגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully