וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטייני חודש דצמבר: ארז אדלשטיין וקרלון בראון

1.1.2014 / 13:08

המאמן והגארד של הפועל תל אביב קיבלו את הכבוד אחרי חודש חלומי עם האדומים. בראון: "בורכתי לקבל את התואר הזה"

ארז אדלשטיין וקרלון בראון מהפועל תל אביב קיבלו היום את תואר מצטייני חודש דצמבר בליגת העל בכדורסל. אדלשטיין הוביל החודש את הפועל תל אביב לשבעה ניצחונות משבעה משחקים, (חמישה בליגה ושניים בגביע) בהם הפגינה קבוצתו כדורסל נהדר בשני צידי המגרש וזכתה למחמאות רבות מכל כיוון אפשרי. אדלשטיין באופן נדיר נבחר פה אחד על ידי כל 31 העיתונאים אשר השתתפו בבחירה. זוהי הבחירה הראשונה של אדלשטיין לתואר החודשי מאז שהעפיל עם הפועל תל-אביב לליגת העל.

המאמן הודה על הבחירה בו ואמר: "תודה על הבחירה, מודה לאנשים שבחרו ורואים את העבודה שנעשית בהפועל תל אביב. זאת גם ההזדמנות שלי להודות לצוות שעובד איתי, הבחירה היא בהם, אם זה עוזרי המאמן, מאמן הכושר, והמנהל המקצועי. הבחירה מעמידה בפנינו אתגר גדול כי יש לנו עוד הרבה מקום להתקדם".

קרלון בראון ארז אדלשטיין מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מאמן ושחקן החודש. בראון ואדלשטיין/ברני ארדוב

קרלון בראון קלע החודש 19.4 נק', לקח 5.2 ריב' ומסר 5.0 אס' למשחק. הגארד/פורוורד הנהדר של הפועל ת"א נחשב לגניבת השנה, שחקן מגוון מאוד שעושה הכל על המגרש ומקרין מאישיותו על כל הקבוצה. בראון קיבל 20 קולות מתוך 31 אפשריים (64.5%) כאשר בשני המקומות אחריו מדורגים עוד שני שחקנים של הפועל ת"א: רביב לימונד עם 6 קולות ומתן נאור עם 2 קולות

בראון אמר אחרי בחירתו: "אני מבורך להיבחר כשחקן החודש על ידי אנשי התקשורת אשר חשבו שהיכולת שלי ראויה לכזה כבוד. אני רוצה להודות לקהל של הקבוצה על התשוקה שלהם והתמיכה, ולהודות למאמנים שלי וחבריי לקבוצה שמעמידים אותי על הפרקט במיקום הכי טוב בשביל שאני אעשה את המיטב שאני יכול"

הענקת הגביעים לאדלשטיין ולבראון תתקיים ביום שני הקרוב לפני המשחק בין הפועל תל-אביב להפועל אילת בהדר יוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully