וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצבו של מיכאל שומאכר קשה, אך יציב

המנהלת האישית של נהג המירוצים סיפרה: "מיכאל עדיין נמצא תחת השגחה צמודה, אבל מצבו היה יציב לאורך כל הלילה"

מצבו של מיכאל שומאכר מוסיף להיות קשה מאוד, אך הרופאים הצליחו לייצב אותו. אחרי שאתמול נערכה מסיבת עיתונאים בה הצוות הרפואי שמטפל בנהג המירוצים סיפר שנרשם שיפור קל במצבו, היום התייצבה המנהלת האישית שלו, סבין קם, מול המצלמות וסיפרה שמצבו יציב ולא השתנה ב-24 השעות האחרונות.

קם ביקשה לצנן את האופוריה אחרי אתמול: "לא הייתי אומרת שהרופאים 'מאוד אופטימים'. אני חושבת שהם הבהירו היטב אתמול שלא מדובר באופטימיות, אלא שהם ראו שיפור קל. מיכאל עדיין נמצא תחת השגחה צמודה, אבל מצבו היה יציב לאורך כל הלילה. זה לא השתנה. עוד מוקדם מדי לספק את כל הפרטים".

מיכאל שומאכר, נהג מירוצים לשעבר. Clive Mason, GettyImages
שומאכר/GettyImages, Clive Mason

הגרמני בן ה-44 נפצע בצורה קשה בראשו במהלך תאונת סקי ביום ראשון. הוא הובהל במהירות לטיפול רפואי והאבחנה הראשונה הייתה שהוא סובל מזעזוע מוח, אבל מאוחר יותר חלה הרעה במצבו. הוא סבל מדימום פנימי בראשו ונכנס לתרדמת. הרופאים מיהרו לנתח אותו ומאז האחרונות הוא נאבק על חייו.

פרופסור ז'ראר סאילאן, מנתח בכיר וחבר אישי של שומאכר, שניתח את הגרמני אחרי שזה שבר את רגלו במירוץ סילברסטון ב-1999, הגיע מפריס כדי להצטרף לצוות הרפואי של בית החולים בגרנובל. בני משפחתו; אשתו קורינה, בנו מיק ובתו ג'ינה-מארי, שוהים לצד מיטתו כל העת מאז התאונה. אביו רולף הצטרף אליהם אתמול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully