וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן טיבי: "לא דמיינו שנהיה בפער כזה מחיפה והפועל"

איתן טיבי ומכבי תל אביב נהנים בפסגה. טל בן חיים ייבדק שוב ומקווה לחזור לאימונים ולהיות כשיר למשחק נגד מכבי חיפה

one

שחקני מכבי תל אביב ייהנו היום (רביעי) מיום חופש נוסף, זאת לאחר שאמש כל הזרים של הקבוצה, שחקנים ואנשי הצוות המקצועי, חגגו את ראש השנה האזרחית . החל ממחר תעלה הקבוצה הילוך בכל הנוגע להכנות לקראת המשחק נגד מכבי חיפה, שיערך ביום שני הקרוב בבלומפילד. החלוץ מונס דאבור שנמצא בשלבי החלמה מהפציעה בברכו, יחמיץ בוודאות את המשחק וביום חמישי יתברר גם מצבו של טל בן חיים, שנפגע בעינו במשחק האחרון נגד בני יהודה. בן חיים צפוי להיבדק שוב ואם הרופאים יתירו לו, הוא ישוב לאימונים מלאים עם הקבוצה.

הבלם איתן טיבי אמר אתמול: "אנחנו רוצים לנצח לא כי אכפת לנו מחיפה וממה שזה יעשה לעונה שלה, אלא בגלל עצמנו, כי אנחנו רוצים להמשיך את הדרך שהתחלנו. יש עוד המון משחקים עד סוף העונה ורק התחלנו את הסיבוב השני. הפועל באר שבע קבוצה טובה, אבל אנחנו לא חושבים שמבחינתנו זה יהיה טוב להסתכל על קבוצות אחרות. אנחנו צריכים להסתכל אך ורק על עצמנו וזה מה שאנחנו עושים .לא דמיינו שנהיה בפער כל כך גדול מחיפה ומהפול תל אביב בשלב כזה, אבל זו הסיטואציה. יש לנו דרך ומטרה ואנחנו ממשיכים".

טיבי, שהשתתף אתמול בביקור המסורתי של אנשי הקבוצה בבית החולים השיקומי 'בית לווינשטיין', התייחס לתחושות בסיום המפגש, לאחר שהשחקנים פגשו את אחד האוהדים המושבעים של מכבי, שיושב דרך קבע ביציע 11 ונמצא כעת בהליך שיקום מפציעה שעבר: "בכל פעם שיוצא לנו להגיע למקומות כאלה ולפגוש ילדים חולים או מבוגרים שעברו תאונות קשות, זה מאוד מרגש וקשה מאוד לראות את זה. אני מקווה שגרמנו להם קצת שמחה ואושר ושיחלימו כמה שיותר מהר. תמיד כיף להגיע לילדים, וכמובן שאחרי שמנצחים זה יותר כיף, אבל בלי שום קשר, אם אפשר לשמח אנשים תמיד נשמח לעשות את זה".

איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ביקור מרגש בבית לווינשטיין. טיבי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully