וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צ'רלי אדם, 'החיה' עוקב אחרייך"

סנדרו שיגר "איום" לקשר סטוק שפצע את פאוליניו. התרנגולים שוקלים להתלונן על "אויב הציבור מספר 1 בווייט הארט ליין"

טוטנהאם ממשיכה לרתוח על קשר סטוק סיטי, צ'רלי אדם, שפצע את פאוליניו במשחק בין הקבוצות ביום ראשון ועכשיו קשר התרנגולים, סנדרו, שולח לו "אזהרה".

הקשר הסקוטי תיקל את פאוליניו בצורה חריפה במשחק ביום ראשון והברזילאי הוחלף כבר אחרי 12 דקות. בבדיקה שנערכה לאחר מכן, התברר שהוא סובל מחבלה ברצועות הקרסול וייעדר מהמגרשים כארבעה שבועות. בין היתר הוא יחמיץ את המשחקים נגד מנצ'סטר יונייטד, ארסנל ומנצ'סטר סיטי. באנגליה פירסמו שטוטנהאם שוקלת להתלונן על אדם.

שחקן טוטנהאם, סנדרו. אינסטגרם, צילום מסך
מפחיד. סנדרו/צילום מסך, אינסטגרם

חברו של פאוליניו לטוטנהאם, בן ארצו סנדרו שמכונה "החיה" בשל האגרסיביות שלו במרכז המגרש, פירסם באינסטגרם ובפייסבוק תמונה של עצמו כשהוא שולח מבט מאיים וכתב: ‘Charlie Adams – THE BEAST IS WATCHING YOU’, או בתרגום חופשי: "צ'רלי אדמס (הטעות במקור), 'החיה' עוקב אחרייך". הטטוס הזה זכה לקרוב ל-3,000 לייקים בתוך פחות משעה. סנדרו בעצמו קרע את הרצועה הצולבת בברך בינואר 2013 וגמר אז את העונה.

אדם נחשב ל"אויב הציבור מספר 1" בווייט הארט ליין ולא מהיום. ב-2011, אז הוא עוד שיחק בבלקפול, הוא פגע בגארת' בייל בצורה חריפה וגרם לו להיעדר מהמגרשים לתקופה של כשלושה חודשים. בקיץ 2012, אחרי שכבר עבר לליברפול, הוא ביצע שורה של עבירות גסות על הוולשי במשחק קדם עונה בין הקבוצות ובייל כינה אותו אז "פחדן" ואמר: "יש אנשים כאלו וזה לא בסדר. הוא פצע אותי בעבר לשלושה חודשים וניסה לעשות את זה עוד פעם".

אגב, אדם צייץ אתמול בטוויטר: "למען הפורטוקול והאנשים שמציקים לי אני אומר: אין לי ומעולם לא היה לי שום דבר נגד טוטנהאם... ולעולם לא הייתי פצוע כדורגלן אחר בכוונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully