וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 1.1.14

מנצ'סטר יונייטד תציע 50 מיליון על מרקו רויס? רונאלדיניו סגר בבשיקטאש, סעיף השחרור הדמיוני של לואיס סוארס, מוריניו מחזר אחרי היגואין. כל השמועות וההעברות

העברות

* קשרה בן ה-18 של נבחרת בורקינה פאסו, ברטראן טראורה, חתם על חוזה לארבע עונות וחצי בשורות צ'לסי. כך הודיע היום המועדון באתר הרשמי שלו.

* עסקת השאלתו של הבלם הצרפתי אדיל ראמי מוולנסיה למילאן הפכה רשמית היום, לאחר שהשחקן שנזרק מסגל ולנסיה התאמן בחודשים האחרונים עם הרוסונרי.

* קשר נבחרת ארגנטינה, חוסה סוסה, הושאל ממטאליסט חרקוב האוקראינית לאתלטיקו מדריד. הקבוצה מבירת ספרד תוכל לרכוש אותו בסיום העונה תמורת 10 מיליון יורו.

* איסמעיל אייסאטי בן ה-25, פעם ילד פלא והיום הבטחה שלא קוימה, עבר מטרק גרוזני לאנטליאספור. ההולנדי-מרוקני עבר מהקבוצה הטורקית לזו הרוסית לפני ארבעה חודשים בלבד תמורת כ-3 מיליון יורו, אבל לא השתלב וחזר לאנטליה בהשאלה.

* ג'נאי גורדון בן ה-18 עבר מפיטרבורו מהליג וואן (השלישית במבנה הליגות) לווסטהאם. החלוץ האנגלי נבחן לאחרונה אצל הפטישים והרשים את הצוות המקצועי.

* חיימה ואלדס עזב את פארמה חצי שנה לפני תום חוזהו וחתם בקבוצת הפאר הצ'יליאנית קולו קולו. הקשר בן ה-32 חוזר למולדתו לראשונה מאז שנת 2000.

* רוברט פרוסינצקי וקייסריספור נפרדו. שחקן העבר האגדי שהוביל את הקבוצה למקום החמישי בליגה הטורקית בשנה שעברה, לא הצליח לשחזר את ההצלחה ואחרי חצי עונה היא מדורגת במקום הלפני אחרון. הצדדים הגיעו לסיכום הדדי והמאמן יחפש אתגר חדש.

* הבלם חואן פורלין חזר לבוקה ג'וניורס ארבע וחצי שנים אחרי שנמכר ממנה לאספניול תמורת 4 מיליון יורו. הארגנטינאי בן ה-25 שיחק בחצי השנה האחרונה באל ריאן הקטארית, שבעצמה שילמה עליו לאספניול 3.5 מיליון יורו.

* החלוץ הברזילאי אדו (32), אקס מיינץ, שאלקה ובשיקטאש, עבר מליאאונינג ווהווין הסינית לטוקיו היפנית.

רונאלדיניו, לאונרדו סילבה, אתלטיקו מיניירו. רויטרס
חוזר לאירופה? רונאלדיניו/רויטרס

שמועות

* על פי דיווחים בגרמניה, מנצ'סטר יונייטד מתכננת להגיש הצעה בסך 50 מיליון יורו לדורטמונד כדי לרכוש את כוכבה מרקו רויס.

* פריס סן ז'רמן עשויה לשנות כיוון בחיפושה אחר קשר. המאמן לורן בלאן הביע את רצונו להחתים את יוהאן קבאיי, אבל ראשי המועדון סבורים שפול פוגבה טוב יותר ויציעו למאמן את קשרה המוכשר של יובנטוס.

* איאן ראש, כוכב העבר האגדי של ליברפול טוען שהקבוצה קבעה סעיף שחרור אסטרונומי בחוזהו של לואיס סוארס, ולפיו קבוצה שתרצה לרכוש אותו תצטרך לשלם לא פחות מ-120 מיליון פאונד.

* צ'לסי מגבירה את מאמציה להחתים את פרדי גוארין קשרה הקולומביאני של אינטר ועל פי הדיווחים באנגליה היא מוכנה להציע עבורו כ-15 מיליון ליש"ט כדי לצרפו כבר בינואר.

* באנגליה מדווחים שז'וזה מוריניו רוצה לשתף פעולה שוב עם גונסאלו היגואין, ששיחק תחתיו בריאל מדריד. על פי הדיווחים, צ'לסי מוכנה לשלם עבור החלוץ של נאפולי לא פחות מ-48 מיליון ליש"ט, ו"המיוחד" אף שוחח עם אביו של היגואין בנוגע לאפשרות.

* ווסטהאם מתחתית הפרמיירליג מנסה לחזק את החוד שלה ועל פי דיווחים באנגליה נמצאת במגעים עם אישק בלפודיל, חלוצה האלג'יראי של אינטר.

* אזקיאל לאבצי חלוצה של פריס סן ז'רמן ונבחרת ארגנטינה מסרב לעבור לאינטר שמחזרת אחריו והאיטלקים ינסו כעת לצרף את אריק לאמלה, קשרה של טוטנהאם. גם קלמון גרנייה שחקנה של ליון נמצא על הכוונת של הנראזורי שמסתערים על שוק ההעברות.

* פולהאם מתעניינת בקשרה ההתקפי של ספורטינג ליסבון, זקאריה לביאד. ההולנדי-מרוקני בן ה-20 לא שותף העונה כלל במשחקים של הקבוצה הפורטוגלית.

* בשיקטאש הטורקית מתכננת רכש משמעותי בינואר וסימנה שני שחקנים מרכזיים: רונאלדיניו וג'וליאן לסקוט. הברזילאי כבר סיכם, אבל בלם מנצ'סטר סיטי הצהיר שנכון לעכשיו הוא מעדיף להישאר באנגליה.

* ליברפול סיכמה עם דרבי קאונטי על אופציה ראשונה לרכישת הקשר הסנסציוני וויל יוז. המשמעות היא שאם קבוצה אחרת תגיש בעתיד הצעה על השחקן בן ה-18 וליברפול תשווה אותה, דרבי תהיה חייבת לקבל רק את ההצעה של האדומים.

* ב"לאקיפ" הצרפתי מדווחים שרומא מעוניינת לשאול מפריס סן ז'רמן את חאבייר פאסטורה, הקשר הארגנטינאי שלא מקבל מקום של קבע בהרכב.

חבייר פאסטורה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
רוצה לקבל יותר דקות. פאסטורה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully