וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ניצחונות לגליל ונהריה, ר"ג ממשיכה לדהור

שתי הראשונות שמרו על הפסגה, ר"ג רשמה ניצחון שישי בשבעה משחקים עם 78:87 מול טבעון/מגידו. גם עפולה ניצחה

סטטוס קוו נרשם גם הערב (שלישי) בסיום המחזור ה-12 בליגה הלאומית בכדורסל, כשהפועל גליל עליון גברה על אליצור יבנה ועירוני נהריה טיילה מול רמת השרון, אבל אט אט נראה שקמה להן מתמודדת חדשה: עירוני רמת גן רשמה הערב ניצחון שישי בשבעה משחקים כשגברה על המדורגת שלישית, קרית טבעון/מגידו, והתקרבה מאוד לצמרת. גם הפועל עפולה שמרה על המומנטום שלה עם ניצחון חוץ בכפר סבא, בעוד אשקלון השיגה ניצחון בהארכה על באר יעקב. בקרב התחתית ניצחה קרית אתא את מכבי הוד השרון ומגדל העמק גברה בהארכה משלה על רמלה.

שחקן עירוני רמת גן עמית תמיר. ברני ארדוב
בקרוב ישתלטו על הפסגה? תמיר/ברני ארדוב

אליצור יבנה - הפועל גליל עליון 76:75

מוליכת הטבלה שמרה על המקום הראשון, אבל כמה שזה הלך קשה. יבנה פתחה מצויין והוליכה ב-7 הפרש ברבע הראשון, אך ריצת 13:25 של האורחים הביאה אותם למחצית ביתרון 5. גליל שמרה על ההובלה עמוק ברבע האחרון, יבנה עוד צימקה לנקודה בלבד, אך לאבו קלע סל גדול והוסיף חסימה קריטית על דוידי, חמש שניות לסיום כדי להכריע את ההתמודדות. אריק ארטלי שוב היה ענק עבור הקבוצה של זיו ברתנא עם 26 נקודות ו-7 ריבאונדים בעוד לאבו היה ענק עם 22 ו-16 ריבאונדים. את יבנה הוליך רום קורניליוס עם 22.


עירוני נהריה - א.ס רמת השרון 63:79

המשחק נגמר כבר ברבע הראשון, אליו רמת השרון פשוט לא הופיעה, והתבזתה עם שש נקודות בלבד לעומת 22 של המארחים. נהריה המשיכה לשייט וכבר הוליכה ב-23 הפרש ברבע האחרון, לפני שהורידה הילוך ואיפשרו לאורחים לצמק מעט בדקות הסיום. נייט מילר הוליך את נהריה עם 16 נקודות ו-8 ריבאונדים ונעזר בקני לאוסון שקלע 13 והוריד 9 ריבאונדים. יונתן שטרקמן היה טוב אצל המפסידים עם 15 נקודות שלא הספיקו.


הפועל קרית טבעון/מגידו - עירוני רמת גן 87:78

עם כל הכבוד לנהריה ולגליל עליון, הקבוצה הלוהטת ביותר בליגה כרגע היא ללא ספק עירוני רמת גן. הקבוצה שפתחה את העונה עם מאזן 5:1 רשמה הערב את ניצחונה השישי בשבעה משחקים, וחשוב מכך, עשתה זאת מול אחת מיריבותיה לצמרת. אנטון רובינסון רשם 19 נקודות והוליך את האורחים ל-16 הפרש לפני הרבע האחרון בו המארחים רק צימקו. ינעם אירם סייע עם 14, עמית תמיר הוסיף 13 ו-11 ריבאונדים. צ'ארלס הינקל סיים עם 23 עבור המפסידים.

שחקן בני השרון/הרצליה קני לאוסון. ברני ארדוב
עשו את העבודה כבר ברבע הראשון. לאוסון/ברני ארדוב

הפועל כפר סבא - הפועל עפולה 85:81

הקבוצה של רמי הדר ממשיכה להתאושש מהתקופה הרעה שלה וחיברה ניצחון שלישי ברציפות, בעיקר בזכות הופעה נפלאה של ג'ף אלן. הפורוורד סיים עם 27 נקודות ו-13 ריבאונדים, וגם שלשה גדולה של שאנון שורטר שצימקה לנקודה בלבד, דקה וחצי לסיום לא הספיקה כשגרינבוים השיב בשלשה משלו ורוטנברג סגר את המשחק מהקו. גרינבוים סיים עם 13 נקודות ו-7 אסיסטים, שורטר היה ענק עם 36 נקודות שלא הספיקו לניצחון.

תוצאות נוספות:

מכבי באר יעקב - עירוני אשקלון 103:96 (בהארכה)
הפועל מגדל העמק - אליצור רמלה 98:109 (בהארכה)
מכבי הוד השרון - אליצור קרית אתא 94:82

הליגה הלאומית בכדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully