וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו זכה בתואר שחקן השנה בדרום אמריקה

כוכב אתלטיקו מיניירו גרף 156 קולות וקטע את רצף הזכיות של ניימאר שסיים במקום השני. בשיקטאש תחתים את רונאלדיניו?

איזו עונה נהדרת עוברת על רונאלדיניו. השחקן הברזילאי הוותיק שהגיע לקבוצת אתלטיקו מיניירו והוליך אותה כל הדרך לזכייה בגביע הליברטדורס, ועד חצי גמר אליפות העולם למועדונים זכה הערב (שלישי) בתואר כדורגל השנה בדרום אמריקה, זאת על פי העיתון "אל פאיס" מאורוגוואי. העיתון, שמעניק את התואר מדי שנה, ערך סקר בין 300 מאמנים ברחבי היבשת, ואלה דירגו את השחקנים הטובים ביותר המשחקים בדרום אמריקה. רונאלדיניו, שאף זכה בתואר "כדור הזהב" בברזיל העונה, קטע בכך את הרצף של חברו למדינה, ניימאר, שזכה בשנתיים האחרונות בתואר.

רונאלדיניו שחקן אתלטיקו מיניירו. AP
עוד פרס לאוסף. רונאלדיניו/AP

רונאלדיניו זכה ל-156 קולות, ועקף בענק את ניימאר שקיבל רק 81 קולות על התקופה שלו בסאנטוס, רגע לפני שעבר לברצלונה הגדולה. מי שכמעט ונישל את ניימר גם מהמקום השני היה הארגנטינאי מקסי רודריגס שקיבל שני קולות פחות. לא פחות מחמישה שחקני מיניירו נכנסו גם לנבחרת השנה של הדירוג. מי שזכה בתואר מאמן השנה הוא חוסה פקרמן, מאמן נבחרת קולומביה.

ואם כבר ברונאלדיניו עסקינן, הרי שבטורקיה מאשרים כי בשיקטאש מעוניינת בשירותיו של הכוכב הברזילאי. "אנחנו רוצים להחתים את רונאלדיניו", הצהיר אחמט קבלאצ'י, חבר בהנהלת בשיקטאש, "אבל השכר שלו גבוה מדי עבורנו, אנחנו צריכים ספונסר עבורו. עדיין לא הגענו להסכם עם ספונסר וזו הסיבה היחידה שעדיין לא החתמנו אותו". קבאלצ'י הוסיף כי הקבוצה קרובה לצרף גם את ג'וליאן לסקוט ממנצ'סטר סיטי: "אנחנו במגעים איתו, ויהיו התפתחויות בנוגע לכך ביום חמישי".

שחקן סנטוס, ניימאר. רויטרס
נפרד מהתואר. ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully