וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאת כנראה קבוצת הכדורסל הכי גרועה שראיתם

הפסד ב-104 נקודות, 12 נקודות, 6% מהשדה וזה ממש לא הכול. מכללת צ'מפיון בפטיסט הקיקיונית זכתה הלילה לרגע אחד של תהילה בזכות תבוסה שנכנסה לספרי השיאים של ה-NCAA, העלתה אותה לכותרות ברחבי ארצות הברית ואפילו גרמה לאתר הרשמי שלה לקרוס

זאת כנראה קבוצת הכדורסל הכי גרועה שראיתם: קולג' צ'מפיון בפטיסט טייגרס ספגה הלילה (שלישי) תבוסה שתיזכר לדורות ותיכנס לספרי ההיסטוריה במשחק מול סאות'רן ג'גוארס מה-NCAA. בסיום המשחק לוח התוצאות הראה 12:116 לג'גוארס - כן כן, זו לא טעות, 104 נקודות הפרש - מה שבדיעבד לא היה רק תבוסה קשה, אלא גם אולי רגע התהילה הגדול של הקולג' הזעיר והאלמוני מהוט ספרינגס, ארקנסו. המשחק, ששבר שיאי NCAA שהחזיקו שנים, גרם לעניין שהקולג' הקטן לא דמיין שיעורר אי פעם. האתרים הגדולים בארצות הברית הציבו אותו בכותרות.

במשחק עצמו נשבר השיא לפתיחה המוחצת ביותר של קבוצה אי פעם במכללות, כשלאחר 14 הדקות הראשונות לוח התוצאות הצביע על 0:44 לטייגרס. עד אותו שלב, החטיאו הטייגרס את כל 16 הזריקות שלהם, איבדו 11 כדורים ולקחו 7 ריבאונדים לעומת 28 של סאות'רן. רק במצב של 0:41 מאמן סאות'רן, דווקא הוא, לקח פסק זמן בעקבות אי ביצוע תרגיל שלימד. והטייגרס? להם זה לא הזיז.

כך נראה לוח התוצאות בסיום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רק כדי לסבר את האוזן, הטייגרס שיחקו עד כה שלושה משחקים העונה מול מכללות מה-NCAA - ליגת המכללות הראשונה - והפסידו ב-59 הפרש בממוצע. סאות'רן, שכמעט הכפילה את ההפרש הזה, אפילו לא נחשבת לחזקה במיוחד, ומחזיקה עד כה במאזן 4:9. בדירוג המכללות הרשמי היא מדורגת במקום ה-256 מתוך 351 מכללות בסך הכול. שחקניה אפילו לא היו בערב קליעה מדהים, ואומנם קלעו ב-59% מהשתיים, אך לא הצטיינו מהשלוש (37%) ובמיוחד מהקו (54.5% בלבד).

הנה השורה הסטטיסטית הקבוצתית של הטייגרס מהמשחק. תחזיקו חזק:

12 נקודות (6 בכל מחצית), 6% מהשדה (3 מ-44) 9% מהשלוש (1 מ-11), 29.4% מהקו (5 מ-17)

והנה השורה הסטטיסטית של כמה מכוכבי הטייגרס, עליהם כנראה שלא תשמעו בעתיד:

סטיבן הרסט - 26 דקות, 0 מ-11 מהשדה, 0 מ-2 מהקו, 6 איבודים.

די ג'יי שנל - 29 דקות, 0 מ-6 מהשדה, 3 איבודים.

וויליאם אוליבר - 28 דקות, 0 מ-5 מהשדה, 4 איבודים.

צפו בדיווח של ESPN מהמשחק

מעט הצופים שהגיעו לאולם זכו לחוויה בלתי נשכחת, ואחת מהם סיפרה כי "בכל פעם שהטייגרס קלעו סל, הקהל נעמד ומחא כפיים". מאמן סאות'רן רומן בנקס סיפר בסיום כי כלל לא ידע על השיא שהולך ונרקם בזמן המשחק. הוא סירב להתייחס לטענות לפיהן קבוצתו ניסתה לקבוע שיא חדש, וכי לחצה לאורך כל המשחק בכוונה תחילה. "התכוננו כמו לכל משחק, ותכננו לשנות הגנות בין הרבעים. זה לא שלחצנו על כל המגרש לאורך כל המשחק. לא ניסינו להביך אף אחד. עד שהם קלעו זריקת עונשין וכולם באולם התחילו למחוא כפיים בכלל לא שמתי לב שהם עוד לא קלעו.

עד כמה הטייגרס קיקיוניים? עד כדי כך שדן וולקן, עיתונאי USA TODAY ויליד העיר הקטנה, כלל לא ידע על קיומה עד היום. רק נספר שהמכללה כולה מונה כ-250 תלמידים בלבד. קבוצת הכדורסל של המכללה הוקמה ב-2005, ועד היום התחרתה בעיקר במסגרת תחרויות שארגן איגוד קבוצות הכדורסל הנוצריות בארצות הברית. בעקבות התהודה הרבה שיצר המשחק נפתח עמוד ויקיפדיה למכללה. כמו כן, האתר הרשמי של המכללה קרס מרוב כניסות. עד לפעם הבאה.

רוצים לשחק במכללה? גם אתם יכולים. רק תתקשרו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully