וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן איינבינדר: "אין סיבה שלא ננצח שוב את מכבי חיפה"

31.12.2013 / 17:06

הקשר כבר מתכונן למשחק מול הירוקים: "הם יבואו כדי לצמצם את הפער". טל בן חיים עדיין בספק, דאבור צפוי לחזור בעוד כשבועיים

one

מכבי תל אביב קיימה היום (שלישי) אימון נוסף לקראת המשחק נגד מכבי חיפה ביום שני בבלומפילד. אחרי ניצחונה של הפועל באר שבע אמש 1:3 על הפועל תל אביב, הצטמצם יתרונה של מכבי בראש הטבלה לארבע נקודות מהמקום השני. הצהובים מוליכים בפער של 14 נקודות על מכבי חיפה.

החלוץ טל בן חיים שסובל מפגיעה בעינו, ייבדק שוב ביום חמישי וינסה לחזור לאימונים. בשלב זה בן חיים נמצא בספק למשחק ביום שני ועדיין לא ברור מתי יוכל לחזור לשחק. מונס דאבור שמחלים מפציעה בברכו, נמצא עדיין בהליך השיקום וצפוי לחזור בעוד כשבועיים למגרשים. דאבור מסתפק בינתיים באימוני ריצה אישיים ועובר טיפולים אצל הצוות הרפואי.

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים חוגג. מגד גוזני
עדיין בספק. בן חיים/מגד גוזני

ארבעה משחקני הקבוצה, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, דן איינבינדר וריף פרץ, ביקרו היום בבית החולים 'בית לוינשטיין' ברעננה, חילקו מזכרות והצטלמו עם החולים. מדובר במסורת ביקורים קבועה אותה עורכים אנשי הקבוצה, מאז אושפז שחקן העבר של המועדון מני לוי בבית לוינשטיין.

התחושות אחרי ביקור כזה הן קצת מעורבות", אמר הקשר דן איינבינדר בסיום הביקור בבית לווינשטיין. "מצד אחד קשה לראות את האנשים שסובלים כאן ועוברים דברים לא קלים, אבל מצד שני, אנחנו יוצאים בתחושות מחוזקות. לנו כשחקני כדורגל זו זכות גדולה, שאנחנו יכולים לבוא ולחזק ולשמח ותרום לאנשים מסויימים ולקהילות כאלה ואחרות. אני חושב שזה נותן לנו כוח ואני מקווה שזה נותן גם להם".

הקשר נשאל האם בקבוצה תיארו לעצמם שבמחזור ה-15 הם יהיו בפער עצום של 19 נקודות מהיריבה העירונית והשיב: "אנחנו לא חשבנו על שום דבר אחר מלבד הצלחת מכבי תל אביב. עבדנו קשה מתחילת העונה, אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק ועכשיו יש לנו משחק לא קל נגד מכבי חיפה ביום שני. אני בטוח שמכבי חיפה יבואו וירצו לצמצם את הפער, אבל אנחנו רק בשלנו, שמחים על העבודה שאנחנו עושים עד עכשיו ומקווים שנשמח גם בהמשך".

איינבינדר התייחס לכך שנכון לעכשיו, נותרה הפועל באר שבע היריבה היחידה שמאיימת בצמרת: "מבחינת הטבלה זה באמת נראה ככה. אבל מבחינתנו אם נמשיך באותה דרך ובאותה רצינות ומוכנות, ונבוא מחוייבים לכל משחק, כפי שקרה עד עכשיו, אני חושב שיהיה לכולם די קשה".

הקשר נטל חלק בניצחון בקרית אליעזר בסיבוב הקודם והתייחס גם למשחק הקרוב: "תמיד אפשר להשתפר ולשאוף למעלה. אנחנו שחקנים מקצועניים וזה מה שאנחנו רוצים להשיג, להתקדם ולהשתדרג כל הזמן. עשינו ניצחון יפה על מכבי חיפה בסיבוב הקודם ואין סיבה שזה לא יקרה גם הפעם".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דן איינבינדר שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מוכן לאתגר הבא. איינבינדר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully