וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשל"צ מול מכבי ת"א, הפועל ת"א נגד הפועל אילת

31.12.2013 / 16:11

הגרלת חצאי גמר גביע המדינה בכדורסל: שרף נגד המחזיקה, אפשרות לדרבי בגמר. המשחקים ב-3 בפברואר ביד אליהו

הגרלת חצי גמר גביע המדינה בכדורסל 2013. קובי אליהו
הגרלת חצי גמר גביע המדינה בכדורסל 2013/קובי אליהו

מכבי ראשון לציון נגד מכבי תל אביב והפועל תל אביב נגד הפועל אילת, אלו המשחקים שיתקיימו בחצי גמר גביע המדינה בכדורסל אחרי ההגרלה שהתקיימה היום (שלישי) במשרדי איגוד הכדורסל. המשחקים יתקיימו ביום שני, ה-3 בפברואר, ביד אליהו והגמר יתקיים באותו מקום שלושה ימים לאחר מכן.

המנהל הספורטיבי של הפועל תל אביב, אורי שלף, אמר לתכנית "מגרש פתוח" בערוץ הספורט: "אין הגרלה קלה בחצי גמר גביע. אף אחד לא רוצה לפגוש את מכבי, למרות שבסופו של דבר צריך לשחק נגדם. המשחק יהיה רק בעוד חודש ושבוע ולכן קשה להתייחס לזה. רוב הקבוצות שוות, אני חושב שאנחנו יכולים לעשות את זה".

חבר הנהלת מכבי תל אביב, אלי דריקס, אמר: "משחק נגד צביקה שרף זה פיקנטי ויפה, אבל בסופו של דבר אנחנו מתמודדים על הגביע ומול מכבי ראשון לציון, לא מול צביקה. על פי הטבלה זו נראית כמו ההגרלה היותר טובה שיכולנו לקבל, אבל ראשון הביאו מאמן עם אנרגיות ".

שחקני מכבי תל אביב עם גביע המדינה. ברני ארדוב
בדרך לחמישי ברציפות? מכבי תל אביב בעונה שעברה/ברני ארדוב

מכבי תל אביב זכתה בגביע המדינה בארבע העונות האחרונות, ובפעם האחרונה היא הפסידה בחצי הגמר בעונת 2006-07 לבני השרון. הפועל תל אביב הגיעה לחצי גמר גביע המדינה לאחרונה בעונת 2010-11, וזכתה בגביע בפעם האחרונה ב-1993. מכבי ראשון לציון הגיעה לחצי גמר גביע המדינה בעונת 2011-12, ונעצרה רק בגמר הגביע מול מכבי תל אביב. הפועל אילת מעולם לא הייתה בחצי גמר הגביע, אך כמ.כ הבקעה הייתה בחצי הגמר לפני שנתיים מול ראשון לציון.

באיגוד יש כבר ביקוש גדול לכרטיסים למשחקים, אבל המכירה תפתח רק אחרי פגישת תאום בין הקבוצות, אנשי האיגוד, האבטחה והמשטרה שתתקיים ביום ראשון. באיגוד כבר החליטו על מחירים עממיים לכרטיסים ויופץ מספר גדול של כרטיסים ב-40 שקלים בלבד לשני משחקי חצי הגמר.

לפני הגרלת חצי גמר הגברים נערכה הגרלת חצאי גמר גביע המדינה לנשים. רמת השרון תשחק נגד מכבי אשדוד ומכבי רמת חן תפגוש את אליצור רמלה. משחקי חצי גמר והגמר לנשים יתקיימו ב-3 במרץ וב-6 במרץ בבית מכבי בראשון לציון.

מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף. מגד גוזני
מפגש פיקנטי עם האקסית. צביקה שרף/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully