וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימיליאנו אלגרי: "זה הכריסמס האחרון שלי במילאן"

מאמן הרוסונרי הודה כי יעזוב את סן סירו בסיום העונה: "אעזוב קבוצה טובה. מעכשיו עיקר הפוקוס על ליגת האלופות"

העונה הנוראית שעוברת מילאן, הממוקמת רק במקום ה-13 בליגה האיטלקית, 5 נקודות מהקו האדום, נותנת את אותותיה, ולאחר שבשבוע שעבר פורסם כי קלארנס סיידורף צפוי לאמן את הקבוצה החל מהקיץ הבא, היום (שלישי) נתן המאמן מסימיליאנו אלגרי אישור על כך שיעזוב את הרוסונרי.

"זה היה הכריסמס האחרון שלי במילאן, וארבעת החודשים האחרונים היו פשוט אסון אחד גדול", אמר המאמן בראיון לסקיי איטליה, "ב-2014 נשים את עיקר הפוקוס על קמפיין ליגת האלופות שלנו. אני מאמין בקבוצה שלי, אפילו שסאלי מונטארי וריקרדו מונטוליבו יהיו מושעים מהמשחק הראשון נגד אתלטיקו מדריד. בנוסף יש לנו עוד את הגביע האיטלקי, ובליגה המקום השלישי הוא רחוק, אבל אני מאמין שהכל עוד אפשרי".

שחקן מילאן מסימיליאנו אלגרי. רויטרס
יעזוב את סן סירו בסוף העונה. אלגרי/רויטרס

כמו כן התראיין המאמן לגאזטה ד'לו ספורט, וגם שם אישר שזאת העונה האחרונה שלו בסן סירו: "יכולתי להיות המאמן שיביא למילאן את הכוכב השני על החולצה, האליפות ה-20 של המועדון. לא היה לנו את המזל לעשות את זה. אני אעזוב קבוצה טובה שהשיגה את האהבה של האוהדים, קבוצה שעם קצת תיקונים יהיה לה עתיד. הדבר האמיתי שאני מתחרט עליו זה שלא תמיד היה לי את השחקנים לרשותי. המגנים לא היו אפילו פעם אחת כשירים בו זמנית. לא עשינו טעויות מבחינה רפואית, יש לנו את המומחים הטובים בעולם".

לגבי השמועות כי סיידורף כבר מונה במקומו לקיץ הבא הגיב אלגרי: "אני לא יודע מי יהיה מאמן מילאן הבא, וזאת לא הבעיה שלי. אני רק יכול לאשר שזה הכריסמס האחרון שלי במילאן, אבל הגעתי לשם כשמעט מאוד אנשים נתנו לי סיכוי לעשות את זה. סיידורף נתן עונה פנומנלית במילאן עבורי. הוא שחקן נהדר, אבל הייתי שמח לעבוד איתו כשהוא היה בן 28 ולא בן 35".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully