וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "אם זה היה מכבי, לא הייתה שריקה"

הפועל תל אביב הפנתה את זעמה על השיפוט בהפסד לבאר שבע: "לשרוק נגד הפועל זה כנראה באופנה". שכטר התפרץ לחדר השופטים וצעק: "שדדתם לנו את המשחק". במועדון מגבירים את הלחץ על בן שמעון להתפטר, זגורי: "השחקנים צריכים לקחת אחריות"

one

הפועל תל אביב סיימה את המשחק מול באר שבע אמש (שני) בסערת רגשות. האדומים הרגישו שתוצאת המשחק (3:1) לא נקבעה על ידי היכולת במגרש אלא על ידי השופט אוראל גרינפלד שפסק על שני פנדלים נגדם. איתי שכטר, שכלל לא היה בסגל במשחק, התפרץ בסיום לחדר השופטים וצעק לכיוונם: "שדדתם לנו את המשחק, תתביישו לכם". אלמלא החלוץ הנסער היה מתנצל לאחר מספר דקות, האירוע היה נרשם בדו"ח ושכטר כנראה והיה מרוחק ממספר משחקים.

אותם עצבים הורגשו גם בחדר ההלבשה, שם השחקנים התלוננו על השיפוט. "הפנדל השני הרג אותנו לגמרי", אמר אחד השחקנים. "לשרוק נגד הפועל זה כנראה באופנה. אם זו הייתה מכבי הוא בחיים לא היה שורק".

צפו בהפועל תל אביב מפסידה 3:1 לבאר שבע

האם גרינפלד אמר לאבוטבול: 'שמח לראות אתכם ככה'?

אורן יוסיפוביץ על אימת הפנדלים של הפועל תל אביב

שחקני הפועל תל אביב מקיפים את השופט אוראל גרינפלד. ברני ארדוב
"הפנדל השני הרג אותנו לגמרי". גרינפלד ושחקני הפועל תל אביב/ברני ארדוב

"נשרקו נגדנו שבעה פנדלים בשבעה משחקים, זה נשמע קצת תמוה ומוזר", אמר בסיום ישראל זגורי. "אבל אני מעדיף לא להתעסק עם השיפוט כי שיחקנו טוב היום וחבל שלא יצאנו מנצחים. אם שחקנים טענו שגרינפלד התנהג אליהם בחוצפה, הם לא ישקרו, זה בטוח. אני חושב שהייתה לנו מחצית ראשונה טובה מאוד, והם נתנו גול מחצי מצב שלהם. במחצית השנייה עלינו בטירוף והצלחנו להשוות, ופתאום שני הפנדלים שיבשו לנו את המשחק. קל לשרוק פנדלים נגד הפועל, היד על הדק קלה נגדנו".

"אנחנו חייבים לשמור על רצף מבחינת היכולת", המשיך הקשר. "בשבוע שעבר באמת לא נראנו טוב והיום זה היה שונה. חבל שיצאנו מנוצחים, כי אנחנו חייבים לצבור נקודות ולהוציא את הקבוצה מהמצב שלה. אני לא חושב שרן בן שמעון צריך להיות מפוטר, אנחנו השחקנים צריכים לקחת אחריות ולהוציא את הקבוצה מהמצב הזה יחד עם הצוות המקצועי, ואני מקווה שכבר בשבת זה יקרה. כרגע המטרה שלנו היא להגיע לפלייאוף העליון".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ישראל זגורי הפועל תל אביב אביתר אילוז הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"לא חושב שרן בן שמעון צריך להיות מפוטר". ישראל זגורי/ברני ארדוב

מעבר לעצבים, בסך הכל נרשמה שביעות רצון מהיכולת של הקבוצה, ובעיקר ממשחק הלחימה של השחקנים, דבר שלא עזר לרן בן שמעון לקבל הנחה מהאוהדים או מחלק גדול מהנהלה. בהפועל מודעים היטב לכך שאין באפשרות המועדון לפטרו בשל המצב הכלכלי, ולכן בשלב הם מגלגלים את האחריות לעבר בן שמעון, שמצדו לא נראה כמי שעומד להתפטר.

עם זאת, במקרה של הפסד רביעי ברציפות בשבת למכבי פתח תקוה, בקבוצה יודעים שלא יהיה מנוס מלזעזע את המערכת בדרך כלשהי. כרגע מנסים להעביר מסרים לבן שמעון שהוא זה שנכשל מקצועית והוא צריך לקבל את החלטות בעניין עתידו, כשהפסד נוסף יביא איתו לחץ גדול הרבה יותר על המאמן להניח את המפתחות. אגב, חלק מהגורמים בהפועל טוענים שמכיוון שבן שמעון הוא זה שאחראי למצב הקבוצה הוא זה שיצטרך להוציא אותה משם.

בעקבות היכולת אתמול, בן שמעון שוקל להמשיך עם אותה חוליית הגנה מול מכבי פתח תקוה. ליאור לוי, שהיה אחד המצטיינים, ימשיך כמגן הימני ושמעון הרוש יפתח באגף שמאל. קיימת אפשרות סבירה שבן שמעון ימשיך לתת קרדיט גם לאוראל דגני כבלם, במקומו של יורחן קולין שאמור לשוב מהשעיה.

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע (מימין) מול אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ימשיך בהרכב גם אחרי שקולין יחזור? אוראל דגני/ברני ארדוב

מלבד זאת, בהפועל עדיין מורגשת המתיחות בין חיים רמון ועמותת האוהדים והדירקטוריון על רקע המצב הכלכלי הקשה. על פי גורמים בקבוצה, הגירעון הכללי והמתגלגל של הפועל עומד על כ-25 מיליון שקל העונה, והגירעון המיידי עומד על כ-6 מיליון שקל שעליו עיקר המתיחות. מתוך הגירעון הכללי, הלוואה של 10 מיליון שקל נלקחה מהבנק ונפרשה לכ-10 שנים. עידו חג'ג' נתן הלוואת בעלים של כ-4 מיליון ועוד 5 מיליון שקלים נלקחו על חשבון העונה הבאה מהכנסות של פרסום שלטים וכרטיסים. לכן נותרו 6 מיליון שקל אותם הקבוצה תצטרך לכסות, ולכן היא מעוניינת למכור את עומר דמארי ולקבל לפחות מיליון יורו על 50 אחוז מכרטיסו. עמותת האוהדים דורשת מרמון להחתים רכש במקום דמארי אם יימכר ולממש את הערבויות שנתנו בבקרת התקציבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully