וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גרינפלד אמר לאבוטבול 'אני שמח לראות אתכם ככה'"

30.12.2013 / 22:45

טענות קשות בהפועל תל אביב נגד השופט. גובר הלחץ על רן בן שמעון להתפטר, אך נראה שהוא לא מתכוון לעשות זאת מיוזמתו

צילום ועריכה: קובי אליהו

יש דרך חזרה מזה? הפועל תל אביב רשמה הערב (שני) נקודת שפל נוספת בעונה המסויטת שעוברת עליה, כשנוצחה 3:1 בביתה בידי הפועל באר שבע החזקה. מעמדו של המאמן רן בן שמעון, שבין כה וכה לא היה בשיאו, מוסיף להידרדר בעקבות ההפסד ונראה כי הסבלנות של אוהדי האדומים פקעה לגביו. כמה מהם הניפו שלטים בגנותו עוד לפני פתיחת המשחק, וקיבלו גושפנקה נוספת בעקבות ההפסד. האדומים עדיין עם מדשדשים במרכז הטבלה עם 19 נקודות, 4 ניצחונות בלבד ו-6 הפסדים, וכעת נותר להם רק לקוות להשתחל לפלייאוף העליון בהמשך העונה. דובב גבאי העניש את הגנת האדומים שלוש פעמים עם אחד בדקה ה-42 ושני שערים נוספים בפנדלים בדקות 56 ו-71. רמזי ספורי השווה רק באופן זמני בדקה ה-51.

הפועל תל אביב באה בטענות קשות בסיום לשופט המשחק, אוראל גרינפלד. לטענת האדומים, גרינפלד אמר לשי אבוטבול בפנדל שנשרק לחובת האדומים בפיגור 2:1 כי "אני שמח לראות אתכם ככה". לטענת הפועל תל אביב "השופטים שערוריה, הם פשוט גמרו לנו את המשחק". שחקני האדומים טוענים כי גרינפלד דיבר אליהם בצורה לא יפה לאורך כל המשחק.

הפסד שלישי ברציפות להפועל ת"א, 3:1 לבאר שבע

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חסר אונים. בן שמעון לא מוצא פיתרונות/ברני ארדוב

לבן שמעון כרגע אין כוונה להתפטר מתפקידו. כמו כן, נראה שמהלך כזה לא יגיע מיוזמתה של ההנהלה, מאחר ואין באפשרותה לשאת בהשלכות הכלכליות של צעד כזה. למרות זאת, גוברים הקולות במועדון להפעיל לחץ על בן שמעון להגיש את התפטרותו. חברי העמותה יחד עם הדריקטוריון מפעילים לחץ על חיים רמון על מנת שיעשה סוף לדברים. בהפועל ערכו בירורים במהלך השבוע בנוגע למצבה של הקבוצה. לטענת מספר שחקנים, החיבור ביניהם למאמן לא טוב. עוד לפני המשחק, טען מקורב לבן שמעון כי אם הפועל תפסיד, המאמן כנראה יעזוב, אך לאחר שהמאמן היה שבע רצון מיכולת הקבוצה במשחק, נראה שהוא שינה את דעתו.

בסיום מספר אוהדי הפועל תל אביב נעמדו מחוץ לחדר ההלבשה, קיללו את בן שמעון ודרשו ממנו להתפטר, אך הוא סירב להתייחס למעמדו הרעוע בסיום: "השחקנים עשו משחק יוצא מן הכלל, הקבוצה הטובה יותר הפסידה. אני לא יכול לבוא בטענות לקבוצה שלי, הגענו להמון מצבים והחמצנו. זה קורה, דברים בתקופה כזו הולכים נגדך. זה מאוד מתסכל. ראינו גם מבחינת יכולת שזה לא המקום שלנו, זה לא מיקום ריאלי. אנחנו עם שלושה הפסדים רצופים, צריכים לראות איך עושים ארבעה ניצחונות רצופים".

לגבי מעמדו: "אני לא יכול להגיב על זה אחרי משחק. אני מרגיש טוב מאוד עם הקבוצה שלי. עגלה ובוץ? אני ראיתי עגלה שנוסעת טוב מאוד. התוצאות לא טובות ונצטרך לתקן את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני הפועל תל אביב מקיפים את השופט אוראל גרינפלד. ברני ארדוב
טענות קשות נגד גרינפלד/ברני ארדוב
דני עמוס שוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
קיבל הזדמנות ולא הוכיח את עצמו. דני עמוס/ברני ארדוב
ליאור לוי, גילי ורמוט שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים. ברני ארדוב
איך יוצאים מזה? ורמוט מאוכזב/ברני ארדוב
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים: ישראל זגורי, רמזי ספורי, עומר דמארי. ברני ארדוב
שחקני הפועל לא מוצאים דרך לצאת מהמשבר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully