וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשל"צ: ואנדר בלו ישוחרר, שרף מנמיך את הציפיות

30.12.2013 / 23:10

אחרי שניצח את נס ציונה, הבהיר המאמן הוותיק: "המטרה - להישאר בליגה". זילברשטיין: "אנו לא קשוחים כמו שהיינו"

צביקה שרף רשם הערב (שני) ניצחון ליגה ראשון כמאמן מכבי ראשון לציון, כשהוליך את הכתומים ל-74:83 על עירוני נס ציונה. אחרי שעלו לחצי גמר הגביע, שוב הציגו שחקניו של המאמן הוותיק משחק טוב מאוד, ולאט לאט גם הסגל משתנה: הגארד ואנדר בלו, שצורף למועדון לפני כחודשיים, קיבל הודעה על שחרורו ונמצא במגעים על תנאי עזיבתו.

שחקן מכבי ראשון לציון ואנדר בלו. ברני ארדוב
כאן זה נגמר. בלו/ברני ארדוב

"אני מאוד שמח שהשגנו ניצחון על נס ציונה, עם כל החגיגות בגביע שהיו חשובות ומוצדקות עדיין הלחם והחמאה זה הליגה, והמטרה העיקרית היא להישאר בליגה", אמר צביקה שרף במסיבת העיתונאים. "סבלנו מקצת עייפות, עם בעייתיות של עודף גארדים ופחות שחקנים בעמדות הקדמיות. טזמין מיטשל הוא השחקן היחיד בעמדה 4 ואנחנו לא יכולים לתת לו לנוח. מעבר למשחק המצוין של שון דאוסן ואור סולומון, אני רוצה גם שגם איגור נסטרנקו ואולי גם בעתיד דניאל איידן יהיו יותר מרוכזים ומוכנים להכנס לדקות בליגה. מחר נחזור לעבודה. יש לנו שלושה משחקים קשים מול קבוצות בכירות - גליל שירצו לנקום בנו, ירושלים והפועל תל אביב".

על המשחק הטוב של דווין ווייט ושחרורו של ואנדר בלו אמר שרף: "ווייט שיחק היום מצוין והוא יהיה עוד יותר טוב, בחודש האחרון שלו באקדמיק סופיה החליפו מאמן ונתן לו פחות לשחק. לזכותו ייאמר שעם כל האימונים שאנחנו עושים, הוא נשאר לקלוע. עוד משחק או שניים הוא יהיה יותר טוב. לגבי ואנדר בלו, אמרנו את המילה הסופית, הסוכן שלו יודע, וכרגע השחרור שלו תלוי רק בעניינים כספיים".

טזמין מיטשל, שהצטיין עם 25 נקודות, אמר בסיום: "זה היה משחק מצוין, לא הייתי מסתדר בלי החברים שלי לקבוצה, הם מצאו אותי במקומות הנכונים, זה היה ניצחון קבוצתי גדול. צביקה מביא הרבה אנרגיות ואנחנו צריכים לשחק חזק בשבילו, אנחנו רוצים לשחק חזק. הוא עובד על ההגנה שלנו, זה ההבדל שלו. הוא כל הזמן מדבר על ההגנה, הוא כל הזמן רוצה שנעצור. אני לא אומר שננצח בכל משחק, אבל אנחנו רוצים לשפר את ההגנה, זה השינוי".

צביקה שרף מאמן מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
"עם כל החגיגות בגביע שהיו חשובות ומוצדקות עדיין הלחם והחמאה זה הליגה". שרף/מגד גוזני

בצד השני, נס ציונה סופרת הפסד שלישי רצוף בכל המסגרות, ומאמנה, נדב זילברשטיין, ניסה להסביר זאת, והתייחס גם לחסרונו הגדול של טיילר האניקט הפצוע: "התחלנו את המשחק בצורה רכה, שזה לא אופייני לנו ולא צריך לקרות. השינויים הם כורח המציאות, זה לא שבחרנו שטיילר לא ישחק. לא רצינו להשאר עם שלושה זרים ולתת לאובדן של טיילר יתרון לקבוצות שמולנו. בשבועות האחרונים אנחנו לא משחקים בצורה שאפיינה אותנו לפני זה, אנחנו לא קשוחים כמו שהיינו, אנחנו לא שומרים כמו ששמרנו. אנחנו נופלים בכל פרמטר של אגרסיביות, אי אפשר לקבל 50 נקודות בצבע ולאבד 17 כדורים".

"כשאתה מפסיד שלושה משחקים ברצף, יש ירידה", הוסיף זילברשטיין. "אנחנו לא רחוקים משום מקום, היינו מקום ראשון לפני המשחק באילת והיום אנחנו כבר באמצע הטבלה. יש לנו צוות מסביב וגם שחקנים עם הרבה ניסיון ואופי מצוין, ואין לי ספק שכל מה שאנחנו צריכים זה ניצחון קטן שיחזיר אותנו לדרך שלנו אבל זה יקרה רק אם נחזור לשחק ב-DNA שלנו, בקשיחות, בתשוקה שאפיינה אותנו בהתחלה".

גיל אמיתי הוסיף: "ראשון באו חדים, מיטשל ותומאס הרגו אותנו בצבע. לא באנו אגרסיביים מספיק, אבל נעשה את ההתאמות למשחק הבא. טיילר שחקן משמעותי אבל יש פה שחקנים מספיק משמעותיים כדי למלא את החסר הזה".

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין. מגד גוזני
"כל מה שאנחנו צריכים זה ניצחון קטן שיחזיר אותנו לדרך שלנו אבל זה יקרה רק אם נחזור לשחק ב-DNA שלנו, בקשיחות, בתשוקה שאפיינה אותנו בהתחלה". זילברשטיין/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully