וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי בלינקו פוטר מברק נתניה, בורגר מונה במקומו

30.12.2013 / 21:30

המועדון נפרד מהמאמן בעקבות רצף של חמישה הפסדים. עוזרו יניב בורגר יקבל את ההזדמנות להוציא את הקבוצה מהמשבר

רובי בלינקו פוטר הערב (שני) מאימון ברק נתניה. יממה לאחר התבוסה מול האלופה מכבי חיפה - הפסד הליגה החמישי ברציפות - הוציאה הקבוצה הודעה רשמית על הפרידה מהמאמן שבתחילת העונה חזר לנתניה אחרי 15 שנה. אריאל בית הלחמי ועדי אזולאי כבר הוזכרו כמועמדים להחליפו, אך כבר בשעות הערב הודיעו בנתניה על מינויו של עוזר המאמן יניב בורגר למאמן הבא. בורגר ישמש כמאמן זמני ויקבל הזדמנות להוציא את הקבוצה מהמצב הקשה אליו נקלעה.

"הנהלת המועדון מודה לבלינקו על עבודתו המסורה למען הקבוצה ומאחלת לו הצלחה רבה בעתיד", נכתב בהודעה הרשמית של ברק נתניה. "כמו כן, הלילה ייכנס הבעלים והיו"ר, צביקה ליבר, את הנהלת המועדון כדי לדון במינוי מאמן חדש לקבוצה".

מאמן ברק נתניה, רובי בלינקו. ניב אהרונסון
סגירת המעגל לא התנהל כמתוכנן. רובי בלינקו/ניב אהרונסון

בלינקו אימן במשך שנים את קבוצות הנוער של נתניה, וקיבל את קבוצת הבוגרים של מכבי נתניה בליגת העל בעונת 1997/8 אך פוטר לאחר זמן קצר והוחלף על ידי רלף קליין. לאחר שנים יפות בלאומית בחדרה, ראש העין, רמלה ולב השרון ותקופה קצרה בקרית אתא, קיבל את עירוני רמת גן בתחילת עונת 2007/8 ורשם עונה נפלאה כולל ניצחון יוקרתי על מכבי תל אביב.

חמישה הפסדים בפתיחת עונת 2008/9 גרמו לפיטוריו של המאמן ולהחלפתו בעמיר עוזי. בעונה לאחר מכן הגיע לאליצור אשקלון בסיום העונה והוביל אותה למקום השמיני, ולניצחון במשחק הראשון בפלייאוף על מכבי תל אביב. בלינקו החל לאמן באקדמיה של איגוד הכדורסל, ולפני שנתיים הגיע לעירוני רמת גן לתקופה קצרה בליגה הלאומית. עם נתניה הוא החזיק העונה במאזן חיובי 3:4, עד לרצף חמשת ההפסדים שהוביל לשינוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully