וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם רוג'ר פדרר ישחק תחת אדברג בסגנון "סרב אנד וולי"?

הטניסאי השווייצרי כבר חושב על ווימבלדון, עשוי להיות יותר אגרסיבי העונה, ואומר על ההצטרפות על אדברג: "זה מרענן, טרי ומעורר השראה"

רוג'ר פדרר עם מאמנו סברין לוטי. GettyImages
דרך חדשה? פדרר לצד לוטי/GettyImages

רוג'ר פדרר מאמין שהסיכויים הטובים ביותר שלו לזכות בתואר גרנד סלאם בשנת 2014 יהיה בווימבלדון, וטוען כי השנה עשוי לשחק יותר בסגנון "הגש ורוץ לרשת" בניסיון לזכות בטורניר היוקרתי. כזכור, פדרר צירף לצוות האימון שלו את אחד המומחים בסגנון ה"סרב אנד וולי", סטפן אדברג, אותו השווייצרי הגדיר כ"אליל נעוריי".

"בוא נגיד שבווימבלדון אני במיטבי ומרגיש הכי טוב, וסביר להניח ששם יש לי את הסיכויים הכי טובים", אומר פדרר, "רק אחרי זה יש את ארה"ב, אוסטרליה, ואז רולאן גארוס".

על המינוי של אדברג, וההשפעה הפוטנציאלית שלו עליו, אמר פדרר ש"יהיה מעניין לראות אם זה אפשרי לשחק סרב אנד וולי במגרשים האיטיים יותר, או שיש דרך אחרת שאגיע לרשת. ניסיתי כבר הרבה דברים. אפשר לדבר על זה עם המאמן שלי סברין לוטי בנוגע לכל האפשרויות להגיע לרשת. נדרש שילוב של מספר דברים כדי להתמודד מול הטניסאים מהצמרת, כך שיהיה מעניין מה הוא אומר על זה. האם אני יכול להשתמש בזה כבר עכשיו במשחק? אני לא בטוח".

אדברג היה מחוץ לעולם הטניס במשך 15 שנה, אבל אין ספק שהשבדי, שזכה בשישה תארי גרנד סלאם בעזרת הסגנון הקלאסי שלו, יוכל לתרום בנושא. על שיתוף הפעולה עם אדברג אמר פדרר: "זה יוכל להיות מרענן, טרי, מעורר השראה. הוא אגדה, ושחקן שאני מעריץ, וכל מה שהוא יגיד יהיה בעל משמעות גדולה עבורי ועבור הצוות שלי. נראה איך זה יעבוד באוסטרליה, ונחושב בהמשך".

רוג'ר פדרר בבריסביין, אוחז דוב קואלה. GettyImages
כבר בבריסביין. פדרר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully