וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: "לא תיעדו את הכנסת היד המתועבת לכיס האוהדים"

30.12.2013 / 15:00

המועדון הסביר את חדירת האוהדים למגרש בעכו, וקרא לחקור מכירת הכרטיסים. "הקופות נסגרו וגרמו להתקוממות ספונטנית"

one

בבני סכנין עושים השנה חיל בכל מה שקשור לצד המקצועי, אלא שבמקביל הקבוצה לא מפסיקה לרדת מהכותרות גם בנושאים שאינם קשורים לכדורגל. אחרי ההתקפה של אנשי הפועל עכו על התנהגות אוהדי סכנין במשחק בין הקבוצות שלשום, בסכנין הודיעו היום (שני) שהם דורשים הקמת ועדת חקירה שתבדוק את התנהלות מכירת הכרטיסים במשחק.

"המצלמות קלטו את כניסת האוהדים, אבל אף מצלמה לא תיעדה את התעתוע והניסיון הזדוני של אנשי 'החברה הכלכלית' להושטת ידם המתועבת לכיסים של אוהדי סכנין", נטען בהודעה רשמית של המועדון, "בזמן שהמשחק התחיל כ-500 אוהדים נותרו מול הקופות כאשר בכוונתם לרכוש כרטיסים. ילדים נענו במפח נפש ובשלילה ברגע שביקשו לרכוש כרטיס נוער והוצע להם כרטיס מבוגר בעלות של 80 שקל ובאופן מעורר תמיהה. ללא הודעה רשמית מהכרוז, נסגרו הקופות והחלה מכירה בלתי חוקית מחוץ לאשנבים ובמחירים של 100 שקל ויותר. הסיטואציה הזאת הביאה את אוהדי סכנין למחאה ולהתקוממות ספונטנית וקולקטיבית, אשר באה לידי ביטוי בכניסה בלתי מקובלת לתחום המגרש".

אוהדי בני סכנין חוגגים. אדריאן הרבשטיין
"ילדים נענו במפח נפש ובשלילה ברגע שביקשו לרכוש כרטיס נוער". אוהדי סכנין בעכו/אדריאן הרבשטיין

בסכנין גינו גם את התנהגות הקהל אך הסבירו שהיא נבעה מהשתלשלות העניינים. "חשוב לבקר ולגנות את הכניסה באופן זה כי היא גם עלולה לסכן חיי אדם, חובה על אנשי עכו להודות בכישלון זה בטרם הם מגנים את אוהדי סכנין אשר ביקשו בדרך זאת (שבהחלט איננה מקובלת) להביע את מחאתם וליישם את זכותם להיכנס ולראות את המשחק. הנהלת סכנין תתייעץ עם היועץ המשפטי שלה ותשקול דרישת ועדת חקירה לאירוע בכללותו ואת סגירת הקופות כאשר 500 אוהדים ממתינים לידן. הנהלת סכנין מגנה באופן ברור את השלכת האבוקה בתחום היציע ואת הקללות לעבר מאמן עכו, ומצפה מאותו מאמן להביע חרטה על התנהגותו כלפי האוהדים, כי בערוב היום אנחנו אנשי ספורט ונדרשת מאיתנו חובת ההוכחה".

בנוסף, בסכנין החליטו לשים סוף לכל התבטאות הפוליטיקאים בנושא הקבוצה ואמרו: "הנהלת סכנין פונה לכל המקורבים לכדורגל הישראלי, לאוהדי סכנין ולכל אנשי הפוליטיקה, גם אלו שהחליטו רק היום להופיע במגרשים, אנא, בואו נדבר ספורט, בואו נטפח את החיובי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully