וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין כועסים: "נעים התגרה בקהל ואנחנו ניענש"

29.12.2013 / 7:06

בקבוצה התייחסו לעונש הצפוי בעקבות זריקת שקית הגרעינים על מאמן עכו. בלבול ביקש ממרקובסקי להישאר עד אמצע ינואר

one

משהו טוב מאוד עובר על בני סכנין. הקבוצה הממוקמת במקום השלישי בטבלה המשיכה במומנטום המצוין שלה אתמול (שבת) עם ניצחון 0:2 על הפועל עכו בחוץ, והמשיכה לבסס את מקומה כאחת מששת הקבוצות של הפלייאוף העליון. בקבוצה חששו מהמשחק מול הפועל עכו אך לאחר שצלחו גם אותו מתחילים במועדון להתמקד באפשרות של חיזוק, כשקשר זר ואולי אף חלוץ נוסף צפויים להצטרף.

אוהדי בני סכנין חוגגים. אדריאן הרבשטיין
הבלאגן ביציעים נמשך. אוהדי סכנין/אדריאן הרבשטיין

מרקו בלבול ביקש ממרקו מרקובסקי החלוץ שיעזוב בחודש להישאר בקבוצה עד ה-15 בינואר ורק אז לחזור לשריף טירספול. בלבול אמר לשחקן שייתכן שהוא יצטרך אותו עד אז והשחקן נענה לבקשה. סאני הספרדי עשוי לעזוב סופית את הקבוצה בשבועיים הקרובים כאשר השחקן יקבל את שכרו עד סוף חודש דצמבר, וכשיחתום בקבוצה אחרת באופן רשמי סכנין תיפטר מחוזהו ללא פיצוי נוסף.

בקבוצה התייחסו גם לקהל שזרק אתמול שקית גרעינים לעבר מאמן עכו, יובל נעים, הדליק חזיז וקילל לאורך כל המשחק את המאמן. סכנין, שנגדה כבר עומד עונש רדיוס על תנאי, וצפויה לעמוד לדין משמעתי גם על אירועים מהמשחק מול נגד הפועל תל אביב, תעמוד לדין נוסף וההערכה היא שהיא תקבל לפחות עונש רדיוס, כמו גם קנס כספי. "נעים התגרה כל המשחק בקהל שלנו ובסוף אנחנו נענש", אמר גורם בסכנין. "אי אפשר כל הזמן לחפש אותנו".

בצד המקצועי, בלבול יכול להיות מרוצה מאוד בעיקר מהחלק ההתקפי שממשיך לעשות חיל. כריטיאן הידאלגו ניראה מצוין בדקות שנכנס ואף קינח בשער. משפחתו של הקשר הספרדי הגיעה לביקור והשחקן הראה שוב למה בלבול מתעקש עליו למרות שהוא לא פותח באופן קבוע בהרכב. "זה היה מוקש ואנחנו שמחים שעברנו את זה", אמר מלך השערים של סכנין, מוחמד כליבאת שבישל אתמול את השער הראשון והיה שותף למהלך של השער השני.

"באופן אישי פחדתי מהמשחק הזה אבל הצגנו כדורגל טוב ואני שמח שהצלחנו לנצח עוד משחק". כליבאת התייחס גם לעימות שלו עם נעים ולקהל של סכנין: "אני ויובל חברים טובים. לחצנו יד אחרי משחק. זה קורה לפעמים בתוך אווירה של משחק אבל אני מאחל להם בהצלחה. הייתה תפאורה וחוויה מדהימה מהקהל שלנו, ואני מקווה שמול בני יהודה הם יבואו עוד פעם בהמוניהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
מי התחיל? נעים/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully