וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין ניצחה את הפועל עכו 0:2 בחוץ

מערכת וואלה! ספורט

28.12.2013 / 19:50

הקבוצה הלוהטת של מרקו בלבול השיגה ניצחון חמישי בשישה מחזורים. אחמד קאסום כבש (17) ובישל להידאלגו שער בכורה (78)

one

מי יעצור את בני סכנין? הקבוצה הלוהטת של מרקו בלבול גברה הערב (שבת) 0:2 בחוץ על הפועל עכו של יובל נעים והשיגה בכך ניצחון חמישי בששת המחזורים האחרונים. אחרי ההצגה מול הפועל תל אביב במחזור החולף, סכנין פגשה קבוצת תחתית שניסתה להקשות עליה ושיחקה יותר מבוקר, אבל אחמד קאסום פרץ את הסכר כבר אחרי 17 דקות עם שער ראשון. עכו השתפרה במחצית השנייה והייתה קרובה לשוויון אבל דווקא האורחים עקצו עם שער נוסף של כריסטיאן הידאלגו והבטיחו עוד ניצחון יקר מבחינתם שקירב אותם לצמרת הגבוהה.

אחמד קאסום שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
שער, בישול ועוד ניצחון. אחמד קאסום/אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו מצידה קיוותה להתאושש אחרי ה-5:0 שחטפה ממכבי תל אביב במחזור הקודם, אך נחלה הפסד שני רצוף והיא קרובה מאוד לאזור המסוכן. במחזור הבא מצפה לקבוצה של נעים משחק קשה עוד יותר, בחוץ מול הפועל באר שבע השניה בטבלה. בני סכנין תארח את בני יהודה סוגרת הטבלה ותנסה להשיג ניצחון נוסף ולהמשיך את העונה החלומית שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
כריסטיאן הידאלגו שחקן סכנין חוגג עם מוחמד גדיר. אדריאן הרבשטיין
מזל טוב על שער בכורה. הידאלגו/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

דקה 1: לירן ליאני הוציא את המשחק לדרך לעיני יציעים גדושים ו-3,500 צופים באצטדיון טוטו.

דקה 10: מצב ראשון למארחים. מרינקוביץ' בעט כדור חופשי מדויק מ-20 מטר, אבל קנדיל הדף בקושי לקרן. כדור הקרן יצר ערבובייה ברחבה והגיע למירקו אורמוש שמטווח של 15 מטר בעט החוצה.

דקה 17: גול! סכנין הלוהטת עלתה ליתרון ראשון אחרי מהלך קבוצתי מבריק. מוגרבי החל את המהלך והעביר כדור עומק לכליבאת, שהמשיך ברוחב מצוין לקאסום שמתוך הרחבה לא התבלבל ובעט לפינה ולרשת. 0:1 לסכנין.

דקה 22: האורחים המשיכו את המומנטום אחרי השער והגיעו לעוד מצב טוב. מוגרבי הרים כדור קרן קצר לראשו של קאסום שנגח טוב, אבל הפעם דודו גורש היה במקום והציל.

דקה 25: המארחים ניסו לחזור למשחק והגיע למצב מסוכן אחרי שספדאסיו הכניס כדור עומק לסיידר, שמזווית קשה בעט טוב אבל קנדיל התעופף והדף מצוין.

דדי בן דיין שחקן בני סכנין חוגג עם אחמד קאסום. אדריאן הרבשטיין
החגיגה נמשכת. דדי בן דיין חוגג עם אחמד קאסום/אדריאן הרבשטיין

דקה 36: עוד מצב טוב לעכו. מרינקוביץ' השאיר פס מדויק לספדאסיו שמ-12 מטרים בעט חזק סמוך לקורה.

* השער המוקדם של סכנין גרם להתחממות האווירה בין הצדדים כשעימותים נרשמו בין שני מחנות האוהדים. גם יובל נעים מאמן המארחים החליף דברים עם כליבאת וחלאיילה והשופט לירן ליאני ביקש ממנו להירגע.

דקה 47: האורחים פתחו חזק גם את המחצית השנייה ומוחמד גדיר כמעט כבש את השני שלהם אחרי שמצא את עצמו חופשי כ-16 מטרים משערו של גורש אבל בעט החוצה.

דקה 54: התקפה טובה של הפועל עכו הסתיימה בהרמה של שניר משען לראשו של סטיבן כהן שנגח החוצה מקרוב.

אחמד קאסום שחקן בני סכנין מול שניר משען שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
קר בחוץ, חם בלב. קאסום ובן דיין במאבק עם שניר משער/אדריאן הרבשטיין

דקה 55: מצב נהדר להפועל עכו. מרינקוביץ' מצא את עצמו במצב של אחד על אחד מול קנדיל ועבר את השוער, אבל מזווית קשה העדיף למסור והעביר כדור רוחב שטייל ליד הקו.

דקה 69: המחצית השנייה עמדה בסימן הנסיונות של המארחים להשיג את השוויון והם הגיעו למצב נוסף כשמרינקוביץ' הפעלתן הוריד כדור בראש לסטיבן כהן שמ-11 מטרים בעט חזק באין מפריע אבל קנדיל הדף את הכדור.

דקה 78: גול! האורחים הכפילו את היתרון שלהם בניגוד למהלך המשחק. מוחמד כליבאת מבשל השער הראשון החל הפעם בהתקפה והכניס כדור עומק לקאסום שהרים כדור ומצא את כריסטיאן הידאלגו המחליף שהתרומם מעל כולם ונגח פנימה. שער בכורה בארץ להידאלגו. 0:2 לסכנין.

יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
גם הפסד, גם עימות עם האוהדים. יובל נעים/אדריאן הרבשטיין

הרכבים

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, משה מישאלוב, אלירן דנין מהארן אבו ריע, 82), יובל שבתאי (שאדי שעבאן, 79), מירקו אורמוש, סטיבן כהן, ז'וליאנו ספדאסיו, ננאד מרינקוביץ', אליאור סיידר (רועי עטר, 52).

בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, אברהם פאס, עלא אבו סלאח, דדי בן דיין, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, אחמד קאסום (מור שושן, 89), מוחמד גדיר, פיראס מוגרבי (כריסטיאן הידאלגו, 64), מוחמד כליבאת (רביד גזל, 81).

דגלי פלסטין ביציעי אוהדי סכנין. אדריאן הרבשטיין
אוהדי סכנין ממשיכים עם דגלי פלסטין ביציעים/אדריאן הרבשטיין
אוהדי הפועל עכו עם דגלי ישראל. אדריאן הרבשטיין
והנה התשובה של אוהדי עכו./אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully