וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם טוני פארקר צולם מבצע את התנועה האנטישמית

מרכז ויזנטל דורש מהצרפתי להתנצל: "זה מגעיל ומסוכן. לפארקר יש אחריות להרחיק את עצמו מזיהוי עם אנטישמים"

אנשי מרכז ויזנטל דורשים משחקן סן אנטוניו ספרס, טוני פארקר, להתנצל על תנועת ה"קוונלה" שהוא תועד מבצע. התנועה הזו - הצדעה במועל יד הפוכה - הפכה למדוברת מאוד ביומיים האחרונים, מאז שניקולא אנלקה חגג איתה אחרי שכבש במדי ווסט ברומיץ'.

פארקר צולם מבצע את התנועה יותר מפעם אחת ובמרכז ויזנטל, הארגון שבסיסו בלוס אנג'לס וששם לעצמו למטרה להגן על היהודים באשר הם ולרדוף פושעי מלחמה נאצים, אמרו הלילה (בין ראשון לשני): "כדמות מובילה בעולם בספורט בשני צדי האוקיינוס האטלנטי, לפארקר יש אחריות להרחיק את עצמו מתנועות שמזוהות עם גופים אנטישמים. זה מגעיל ומסוכן, והוא צריך להתנצל".

התנועה "הומצאה" על ידי הקומיקאי הצרפתי דיאדונה והיא זכתה לפופולריות בקרב גופים אנטישמיים ברחבי צרפת ואירופה. דיאדונה רץ בעבר לפרלמנט הצרפתי במסגרת "הרשימה האנטי ציונית", שכללה מספר פעילי ימין קיצוני. התנועה נאסרה בצרפת.

רק בימים האחרונים שר הפנים הצרפתי הגדיר את התנהגותו של דיאדונה כ"אנטישמית", והודיע כי משרדו שוקל לאסור על הקומיקאי להופיע בצרפת. "לא פעם דיאדונה הוכיח שהוא תוקף את זכר קורבנות השואה בצורה ברורה ובלתי נסבלת", אמר השר. דיאדונה טוען כי התנועה היא אנטי ממסדית, ולא אנטישמית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוני פארקר ודיאדונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully