וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמית ללנדסברג: "איך בגיל 30 אני מטביע יותר ממך?"

30.12.2013 / 14:40

צפו בראיון המשעשע של שחקני מכבי תל אביב, כולל העקיצות. אוחיון לפני חולון: "אנחנו בעלייה". גם דייויד בלו ייעדר מהמשחק

מכבי תל אביב תפתח השבוע את שלב הטופ 16 במשחק חוץ נגד גלאטסראיי הטורקית, ולפני משחק היורוליג הצהובים מעוניינים להמשיך במומנטום הניצחונות ולהשיג ניצחון הערב מול הפועל חולון (שני, 18:45, ערוץ 1).

במפגש הקודם בין הקבוצות הפועל חולון גברה על מכבי תל-אביב 73:83 והצהובים לא רוצים להפסיד שוב לצהובים-סגולים. מכבי תל אביב מודאגת ממצבו של שון ג'יימס הפצוע, שלא ישחק הערב ואף טרם ברור אם ישוב לשחק ביום חמישי. גם דייויד בלו ייעדר.

עוזר המאמן גיא גודס אמר לקראת המשחק: "אנחנו פותחים את הסיבוב השני נגד חולון, קבוצה טובה שניצחה אותנו במחזור הפתיחה. אנחנו בכושר טוב ובמומנטום חיובי עם שבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ורוצים להמשיך את זה עם עוד ניצחון. זו תקופה חשובה, אנחנו נכנסים השבוע גם למשחקי הטופ 16, צריך להמשיך להתקדם ולהשתפר כקבוצה".

צפו בראיון המשעשע בין דווין סמית לסילבן לנדסברג באתר היורוליג

גיא גודס, עוזר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נכנס לטופ 16. גודס/ברני ארדוב

רכז הקבוצה יוגב אוחיון הוסיף ואמר לוואלה! ספורט: "כל משחק חשוב לנו, ואנחנו מתכוננים בהתאם. אני חושב שמאז ההפסדים האחרונים אנחנו נמצאים במגמת עלייה, אנחנו מפנימים את כל הדברים שלא היינו טובים בהם וצוברים ניסיון ממשחק למשחק".

על משחק הגביע מול הרצליה אמר אוחיון: "הבנו את המשמעות של משחק גביע, הכול יכול לקרות במשחק אחד ואני שמח שניצחנו בו. במשחק הגביע באנו אגרסיביים וטובים מההתחלה, וכשאנחנו משחקים ככה אז קשה לנצח אותנו. לגבי כך שאולי יהיה דרבי? הלוואי".

על הביקורות כלפי שחקני הקבוצה ויכולתה של מכבי תל אביב, אמר אוחיון: "הביקורות אף פעם לא מפסיקות צריך לקבל אותן ולנסות להשתפר ממשחק למשחק. זה בסדר, הרי כשמנצחים הכול טוב וכשמפסידים הכול רע. בארץ אוהבים לעבור מהר מעליות למורדות, כשאנחנו מנצחים אנחנו לא שמחים יותר מדי, וגם את הביקורות אנו מקבלים בפרופורציה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב מול זאק רוזן. קובי אליהו
רוצה דרבי בגביע. אוחיון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully