וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 30.12

סלאח קרוב מתמיד לליברפול. קוקה למנצ'סטר יונייטד? טר סטגן ליובנטוס? אגר לנאפולי? חלון ההעברות בפתח, השמועות והדיווחים

העברות

* המגן השמאלי הספרדי מרקוס אלונסו, 23, בוגר מחלקת הנוער של ריאל מדריד, עובר בהשאלה מפיורנטינה לסנדרלנד.

מוחמד סלאח שחקן באזל. מגד גוזני
ביום חמישי בליברפול? מוחמד סלאח/מגד גוזני

שמועות

* על פי דיווחים, מוחמד סלאח יחתום בסוף השבוע בליברפול. הכישרון המצרי של באזל נמצא כבר זמן רב על הכוונת של ברנדן רוג'רס וחברו כבר ציין בראיון במצרים כי העסקה כמעט סגורה, אך היא כנראה תצא אל הפועל בימים הראשונים של חלון ההעברות של ינואר. סכום ההעברה מוערך בכ-8 מיליון ליש"ט.

* אבא של סרחיו אגוארו מכחיש שבנו עשוי לעבור לברצלונה ממנצ'סטר סיטי: "הייתי רוצה לראות את קון ואת ליאו מסי משחקים יחד, אבל זה לא יקרה".

* סוכנו של מייקל אסיין אומר ש"הוא צפוי לעזוב את צ'לסי בינואר", ונותן טיפ לקבוצות: "הוא לא היה ברשימה של צ'לסי לליגת האלופות, כך שהוא יוכל לשחק במפעל השנה".

* בכמה כלי תקשורת באנגליה מדווחים הבוקר שמנצ'סטר יונייטד מגבירה את המאמצים לרכישת קשר אתלטיקו מדריד, קוקה. על פי אותם דיווחים, דייויד מויס סימן את הספרדי בן ה-22 כמטרה המרכזית שלו לינואר והאלופה תהיה מוכנה לשלם כ-25 מיליון ליש"ט.

* ב"מנצ'סטר איוונינג ניוז", עם זאת, טוענים שיונייטד מכוונת לרוס בארקלי מאברטון, ומתכוננת להוציא 50 אלף ליש"ט על הכוכב הצעיר.

שחקן אתלטיקו מדריד קוקה חוגג שער. רויטרס
המטרה העיקרית של מויס. קוקה/רויטרס

* באנגליה מספרים שליברפול מתכננת להגיש לאודינזה הצעה עבור הקשר האחורי הגנאי, עמנואל אגיימאנג באדו. מחירו של השחקן בן ה-23 אמור לנוע סביב 7 מיליון ליש"ט.

* ראן מעוניינת לרכוש את החלוץ הפורטוגלי נלסון אוליביירה, שמשחק אצלה כמושאל מספורטינג ליסבון. על פי הדיווחים, הצרפתים יהיו מוכנים לשלם עליו 10 מיליון יורו. אוליביירה כבש העונה 7 שערי ליגה.

* ב"בילד" טוענים שברצלונה היא לא הקבוצה היחידה שמתעניינת בשוער בורוסיה מנשנגלדבאך, מארק אנדרה טר סטגן. על פי הצהובון הגרמני, גם יובנטוס וארסנל נמצאות במירוץ על שירותיו של השוער בן ה-21.

* רפא בניטס נחוש לחזק את מרכז ההגנה של נאפולי וב"קוריירה דלו ספורט" מדווחים שכבר מתקיימים מגעים בין האיטלקים לבין ליברפול על מעבר אפשרי של דניאל אגר לארץ המגף. גם ניקולא אנקולו ממארסיי נמצא על הכוונת של המאמן הספרדי.

* בפולין טוענים שאחרי מינויו של הנינג ברג למאמן לגיה ורשה, הנורבגי ששיחק בעבר במנצ'סטר יונייטד, ינסה להנחית בהשאלה את חלוץ השדים האדומים ונבחרת אנגליה הצעירה, וויל קין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully