וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרעי: "מכבי פתח תקוה תישאר". קומאזץ יגיע?

30.12.2013 / 8:10

לוזון ורפואה רוצים בלם וחלוץ, הסרבי דורש סיכום לפני ההתרשמות. אלרואי כהן צפוי לעזוב ואולי גם רועי דיין

one

הניצחון בשבוע שעבר על הפועל רעננה, בתוספת המחצית הראשונה בטדי אתמול (ראשון), נתנו לשחקני מכבי פתח תקוה תחושה שהקבוצה יכולה לצאת לדרך חדשה. אבל אז הגיע השער של בית"ר ירושלים שהרחיק אותה צעד נוסף מהתחתית, ובפתח תקוה שוב שקועים עמוק בבוץ אחרי הפסד 1:0 בטדי. חלון ההעברות בישראל ייפתח רק בסוף השבוע הבא, מה שאומר שייטב לוזון וקובי רפואה יצטרכו להסתדר עם הסגל הקיים לפחות עד המשחק הקרוב מול הפועל תל אביב, ואולי גם למשחק החוץ הקשה בעכו בעוד שבועיים. במועדון יודעים שמדובר בצמד משחקים שעשוי להכריע את גורל העונה כולה, משום שהתוצאות שם ישליכו על משחק העונה של התחתית בעוד שלושה שבועות, כשהיא תארח את בני יהודה.

ייטב לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
צמד המשחקים הקרוב יכריע את גורל העונה. ייטב לוזון/קובי אליהו

לפני שניגע במועמדים לחיזוק, ניגע באלה שנמצאים בדרך החוצה. אחרי בויאן גו'קיץ' ויוסי אופיר, הקשר אלרואי כהן עשוי להיעדר מספר שבועות ועדיין נמצא בדרכו החוצה, אבל גם החלוץ רועי דיין עשוי לעזוב. השוער ניל אברבנל יקבל הודעה על סיום דרכו בקבוצה ופניו לליגה הלאומית.

פתח תקוה תנסה לצרף לפחות שני שחקנים, בלם וחלוץ, ואולי תמצא מקור מימון לקשר נוסף. הבלם הברזילאי ניבאלדו שחזר לפורטוגל באמצע השבוע שעבר מחזיק בהצעה מפנתרקיקוס היוונית, אך ממתין לתשובה סופית מהלוזונים לפני שיחליט כיצד לפעול. במועדון טוענים כי הם בודקים כרגע גם אופציות אחרות. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, עמוס לוזון הציע למכבי חיפה עסקת פשרה לפיה חן עזריאל ואיציק כהן יעברו במסגרת עסקת עומר דמארי. עזריאל, שמועמדותו לקבוצה עלתה כבר בחודש ספטמבר, לא הגיע עד כה לקבוצה משום שהוא עדיין לא הגיע לסיכום על גובה דמי השחרור שלו ממכבי חיפה, ובכל מקרה הוא מעדיף את בית"ר ירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ניל אברבנל שוער מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
פניו ללאומית . אברבנל/ברני ארדוב

החלוץ הסרבי ניקולה קומאזץ (26, 1.89), סגן מלך השערים בסרביה, יחליט היום האם הוא מגיע להתרשמות, לאחר שדרש לסכם את תנאיו לפני שיגיע לישראל. במועדון מתכוונים לשוחח היום עם סוכנו במטרה להחליט סופית האם ניתן להגיע לפתרון. במקביל, נבדקת גם מועמדותו של אחמד סבע.

ניקולה קומאזץ. GettyImages
במושבה מחפשים פתרון. ניקולה קומאזץ/GettyImages

"כולם מדברים על בלם, אבל הבעיה האמיתית שלנו היא חוסר מחץ. כמה ויקטור מרעי יכול לרדוף אחרי מגנים? קשה מאוד לתפקד ככה", אמר אחד השחקנים אתמול. "הגענו למשחק בלי רגשי נחיתות, אבל עלינו למחצית השנייה אחרת וזה פגע בנו". מרעי עצמו אמר: "הגענו במחצית הראשונה להרבה הזדמנויות, חבל שלא ניצלנו את המצבים. מי שלא מנצל מצבים סופג. קיבלנו גול מחצי מצב של בית"ר. חבל אבל צריך להמשיך הלאה. כל השחקנים בחלק הקדמי רצו לתת גול, אבל לפעמים המזל לא משחק לטובתך. הכדור לא נכנס. אנחנו במגמת שיפור בשלושת השבועות האחרונים. עשינו תיקו וניצחנו, חשבנו שנמנף את זה. לא קרה כלום. יש לנו שחקנים טובים. מכבי פתח תקוה תישאר בליגה".

שחקני הקבוצה טרם קיבלו את משכורות חודש נובמבר. במועדון טוענים שחל עיכוב והכסף ישולם בקרוב. משכורות אוקטובר, כזכור, חולקו באיחור של יותר מחודש.

ויקטור מרעי שחקן מכבי פתח תקוה מול לנדרי מולמו שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"כמה ויקטור מרעי יכול לרדוף אחרי מגנים?" מרעי מול מולמו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully