וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:1 לבית"ר ירושלים על מכבי פתח תקוה

מערכת וואלה! ספורט

29.12.2013 / 22:08

אחרי מחצית ראשונה רעה, שער נהדר של איציק כהן (69), שזכה לבישול מאבירם ברוכיאן, סידר לרוני לוי ניצחון בכורה ולבית"ר שלוש נקודות אחרי שישה מחזורים

one

צפו בתקציר המשחק

כבר שישה מחזורים שבית"ר ירושלים נראית רע ולא ממש מצליחה להרשים. אולי הערב (ראשון) תגיע נקודת המפנה כשסוף סוף היא יורדת עם שלוש נקודות חשובות שיכולות לשחרר מעט אוויר אחרי השבועות האחרונים הקשים שעברו עליה. רוני לוי, במשחקו השלישי בלבד על הקווים, חגג 0:1 על מכבי פתח תקוה בקרב התחתית הלוהט בטדי כשאיציק כהן היה חתום על שער הניצחון שסיים בצורת של שני משחקים ללא שער זכות, וסיפק את הרגע של המשחק כשהבקיע בדקה ה-69. התוצאה הזו מעלה את בית"ר ירושלים למקום העשירי.


לדף המשחק

איציק כהן שחקן בית"ר ירושלים חוגג. קובי אליהו
סוף סוף הוא כובש, סוף סוף הם מנצחים. איציק כהן/קובי אליהו

בית"ר ירושלים, שעלתה עם איציק כהן כחלוץ בודד, נראתה רע מאוד במחצית הראשונה. כמה רע? היא אפילו לא בעטה למסגרת פעם אחת, כשהבעיטה הראשונה הגיעה רק בדקה ה-59. במהלך המחצית רוני לוי כל כך כעס על התפקוד של הבחורים שלו, והחליט לזעזע את ההרכב כשהוציא את ברק משה שאיבד שלוש דקות קודם לכן כדור שכמעט עלה לבית"ר בשער.

מי שהצליח להביא שינוי מהרגע שנכנס הוא דוד רביבו שהחליף את צחי אליחן והדליק את השחקנים על הדשא. בדקה ה-69 הגיע השער אחרי דקות טובות של הבית"רים כשאבירם ברוכיאן, שהיה היום מצוין והזכיר מעט מהפוטנציאל העצום שיש לו ברגליים, הכניס כדור עומק נהדר לאיציק כהן שלא התבלבל מול צחי גיגי. פתח תקוה, שיזמה יותר עד השער ממשיכה להסתבך, ואם נדמה היה בשבוע שעבר שהקבוצה של קובי רפואה וייטב לוזון יוצאת לדרך חדשה אחרי הניצחון על הפועל רעננה, המלאבסים הבינו שהקרב שלהם צפוי להיות קשה הרבה יותר ממה שחשבו.

בתוך כך, כתבנו אופיר סער מעדכן שבית"ר ירושלים בודקת את האפשרות לצרף את חלוצה של סטנדרד ליאז', דודו ביטון, שלא זוכה לשחק תחת גיא לוזון.

אבירם ברוכיאן שחקן בית"ר ירושלים מול מרואן קבהא שחקן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
מראה ניצוצות. אבירם ברוכיאן/קובי אליהו

מחצית ראשונה

דקה 1 - אלון יפת הוציא את המשחק בטדי לדרך.

דקה 9 - זיטו הכניס כדור לדיא סבע שניסה למצוא שחקן פנוי ברחבה, אבל חלוצי פתח תקוה פספסו את כדור ההמשך.

דקה 16 - שתי הקבוצות משחקות בקצב איטי מאוד וכלל לא מייצרות מצבים ליד השערים.

דקה 22 - סבע הכניס כדור מצד ימין אל גלבאן שדהר קדימה ושחרר בעיטה חדה מקצה הרחבה, אבל אריאל הרוש הדף והשתלט היטב.

דקה 26 - הפעם גלבאן הכניס לסבע שחדר לרחבה, ניסה להכין לעצמו לרגל שמאל, אבל מולמו הקדים אותו והרחיק.

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים מול פדרו גלבאן שחקן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
עדיין מגמגם. גלבאן מתוסכל לצד הרוש/קובי אליהו

דקה 29 - גלבאן עם הזדמנות כפולה ניסה להכניע את הרוש, אבל שוער בית"ר ירושלים הצליח להדוף פעמיים, כשהפעם האחרונה הייתה לקרן.

דקה 34 - ברק משה איבד כדור שכמעט ועלה לבית"ר בשער ספיגה. מרואן קבהא חטף לו את הכדור, שעט קדימה והכניס לסבע שלא הצליח לייצר מצב בעיטה ופספס הזדמנות טובה.

דקה 37 - רוני לוי כעס על איבודי הכדור של ברק משה והחליט לבצע חילוף מקצועי עוד לפני ההפסקה. המאמן הוציא את משה והכניס במקומו את שי חדד.

דקה 40 - בעיטה נוספת לכיוון השער של מכבי פתח תקוה לא הייתה מסוכנת. זה קרה בבעיטה חופשית שהוציא אבירם ברוכיאן, אבל צחי גיגי יצא והדף בקלות.

נאור פסר שחקן מכבי פתח תקוה מול צחי אליחן שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
הכניסה של דוד רביבו על חשבונו עשתה את השינוי. אליחן מול פסר/קובי אליהו

מחצית שנייה

*** 4,500 אוהדים בלבד הגיעו הערב לטדי. נתון לא ממש מעודד מבחינתה של בית"ר ירושלים.

דקה 57 - אחרי דקות ארוכות של היעדר כדורגל בצורה מובהקת, קיבלנו בעיטה לא ממש מרשימה של זיטו, שניסה מרחוק, אבל פספס את המסגרת בגדול.

דקה 59 - סוף סוף בעיטה למסגרת של בית"ר ירושלים שמגיעה אחרי שסינטאיהו סלליך התגבר על שמוליק מלול ושיגר כדור חד לפינה, אבל גיגי הצליח להדוף לקרן.

דקה 65 - עוד ניסיון מעניין של בית"ר, הפעם ברוכיאן הכניס מצד ימין אל שי חדד שהמתין במרכז, אבל הבעיטה לא התלבשה לו מספיק טוב, ונעצרה אצל גיגי.

דקה 69 - גול! ברוכיאן הכניס כדור עומק נהדר בין דמארי להרצג היישר לאיציק כהן שלא היה בנבדל והמשיך עם בעיטה פנימה. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 72 - גלבאן שיגר כדור חופשי היישר לידיים הבטוחות של הרוש.

דקה 75 - קריאף בעט גם הוא כדור מסוכן שפספס מעט את השער של גיגי.

דקה 79 - פסר הגביה נהדר לגיא מלמד שהמשיך נגיחה אבל הרוש היה במקום להדוף מצוין.

הרכבים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, אנדרס טונייס, ניסו קפילוטו, לנדרי מולמו, ברק משה (שי חדד 37), אופיר קריאף, אבירם ברוכיאן, סינטאיהו סלליך (עומר אצילי 92), צחי אליחן (דוד רביבו 56), איציק כהן.

מכבי פתח תקוה: צחי גיגי, נאור פסר, איבן הרצג, ניצן דמארי, שמוליק מלול, זיטו, מרואן קבהא (גידי קניוק 86), דיא סבע (יובל יעקובוביץ' 83), דני פרדה (גיא מלמד 70), פדרו גלבאן, ויקטור מרעי.

ייטב לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
בצרות. ייטב לוזון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully