וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית”ר ירושלים מנסה לצרף את דודו ביטון

30.12.2013 / 6:50

בקבוצה בדקו את עלויות שאילת החלוץ וביררו לגבי כושרו. רביבו: ”המטרה - פלייאוף עליון”. מולמו עשוי לעזוב, אייס קרים שוחרר. טונייס ייעדר נגד הפועל חיפה בגלל צהובים

one

בבית"ר ירושלים השתחרר לא מעט לחץ לאחר הניצחון הביתי 0:1 על מכבי פתח תקוה אמש (ראשון) בטדי וההתרחקות של שמונה נקודות מהקו האדום. יחד עם זאת, במועדון יודעים שאם הקבוצה תמשיך להציג יכולת כמו במשחק אתמול ובמשחקים האחרונים, היא תתקשה לצבור נקודות בקצב גבוה.

גורם במועדון אמר בסיום: "אם זו לא הייתה מכבי פתח תקוה שמשחקת נגדנו, זה יכול היה להיגמר רע. שחקנים מתקשים להתמודד עם הלחץ שנקלענו אליו וגם רוני לוי מבין את זה ומנסה למצוא פתרונות. הניצחון הזה נותן מרווח נשימה, אבל צריך להישאר עם יד על הדופק ולהבין שכל עוד לא הצטרפו שחקני חיזוק משמעותיים אנחנו במאבקי התחתית".

אגב, השחקנים הופתעו כאשר בירידה למחצית המאמן רוני לוי היה רגוע, דיבר איתם על הלחץ שהם נמצאים בו וביקש לשחק בצורה פשוטה יותר. אחד מהם אמר: "לא איימנו על פתח תקוה במשך מחצית שלמה, במשחק בית. היינו בטוחים שרוני ישטוף אותנו, אבל הוא הבין שכולם רוצים והרגליים כבדות. הוא שיחרר אותנו במחצית, נתן הרגשה יותר רגועה ולמחצית השנייה עלינו כמו קבוצה אחרת, למרות שגם זה עדיין לא מספיק".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
השחקנים הוי בטוחים שהשטיפה בדרך. רוני לוי/קובי אליהו

דוד רביבו אמר בסיום: "בסך הכול אנחנו מרוצים. התאכזבנו מהמחצית הראשונה, אבל יצאנו מעודדים מהשנייה. יש משקל ללחץ עלינו. שיחקנו מול קבוצה במצב דומה לשלנו והדבר החשוב ביותר הוא שניצחנו. המטרה היא פלייאוף עליון. צריך לעשות תוצאות טובות נגד הפועל חיפה, רמת השרון ורעננה, ולאחר מכן אני חושב שעם חיזוק נוכל לעשות את זה".

רביבו הוסיף: "אני משתדל להביא מהניסיון שלי ולעזור לשחקנים, אבל צריך להסתכל קדימה ולחכות להמשכיות. אני לא חושב שצריך להוכיח שאני ואבירם ברוכיאן יכולים לשחק ביחד, הוכחנו את זה גם במחצית השנייה מול מכבי תל אביב ואני מקווה שייצא לנו להמשיך עם זה, אך יש מאמן והוא קובע".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דיא סבע שחקן מכבי פתח תקוה מול לנדרי מולמו שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בדרך החוצה? מולמו/קובי אליהו

בבית"ר ימשיכו לחפש חיזוק לקראת חלון ההעברות שעומד בפתח. במועדון נרשמה אתמול אכזבה מהמגן השמאלי לנדרי מולמו וייתכן שהשבוע הוא יתבקש לחפש לעצמו קבוצה אחרת. אם יימצא פתרון לחוזהו, בית"ר תפתח במו"מ מידי עם חיים מגרלשווילי, אותו רוני לוי רוצה לראות בקבוצה. אייס קרים קיבל היום הודעה על שחרורו ועם טטה בנגורה העניינים צפויים להיסגר בימים הקרובים.

בקבוצה סימנו את החלוץ דודו ביטון כמועמד בכיר לחזק את ההתקפה בינואר. גורמים בבירה בדקו את עלויות שאילתו של השחקן עד תום העונה ואף שוחחו בעניין עם המאמן גיא לוזון וביררו באיזה כושר נמצא החלוץ והאם יש סיכוי להביאו. ביטון קיבל העונה דקות רק במסגרת האירופית ובסטנדרד מוכנים להשאילו עד תום העונה. בבית"ר הבינו שהשחקן מעדיף כרגע להישאר באירופה, אבל מתכוונים לנסות לשכנעו להגיע בכל זאת לירושלים. כזכור, בית"ר פנתה לפני מספר שבועות גם לשלומי ארבייטמן במסגרת מאמצי המועדון לצרף חלוץ בכיר שישדרג את הקבוצה.

ג'ונתן וילה אמור לתת תשובה עד לסוף השבוע אם הוא מוכן להגיע לישראל, אבל גם אם הבלם-קשר של סלטה ויגו ישיב בחיוב, רוני לוי עדיין לא גיבש החלטה סופית בנוגע אליו. בנוסף, הבעלים אלי טביב עדיין לא ראה את השחקן ומצפה לשמוע עליו פרטים. גם לדרישות הכספיות של הספרדי יהיה משקל בהחלטה האם להחתימו.

אנדרס טונייס ייעדר ממשחק החוץ נגד הפועל חיפה בשבוע הבא עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים. מי שצפוי להחליף אותו הוא טל כחילה. במועדון היו מאוד מרוצים מהשער של איציק כהן, שלא הבקיע מאז המחזור הרביעי נגד הפועל רעננה.

שחקן סטנדרד ליאז', דודו ביטון, מול שחקן אלפסבורג, יוהאן לארסון. AP
מעדיף את אירופה. ביטון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully