וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן: "עוד יהיו הרבה מטעמים ממני ומרביבו העונה"

29.12.2013 / 22:21

בבית"ר התלהבו מהניצחון על פתח תקוה, רוני לוי הרגיע: "לא מסתנוורים". אוהדת בית"ר נפגעה מבעיטת כדור של גיא מלמד

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים למדה הערב (ראשון) על בשרה עד כמה העונה הזו הולכת להיות קשה מבחינתה. אחרי שישה מחזורים ללא ניצחון, הקבוצה של רוני לוי סוף סוף חגגה שלוש נקודות בקרב התחתית מול מכבי פתח תקוה (0:1) שהייתה הרבה יותר טובה במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה איציק כהן הבקיע (69) מבישול של אבירם ברוכיאן. בית"ר מטפסת למקום העשירי בטבלה ויכולה סוף סוף לנשום לרווחה. מנגד, מכבי פתח תקווה עדיין קרובה מאוד לאיזור המסוכן ומקדימה בנקודה בלבד את רמת השרון שנמצאת מתחת לקו האדום.


ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה

איציק כהן שחקן בית"ר ירושלים חוגג. קובי אליהו
שער שיוציא את בית"ר לדרך חדשה? איציק כהן/קובי אליהו

עם שריקת הסיום, שחקן מכבי פתח תקוה גיא מלמד בעט את הכדור ליציע מתוך תסכול והכדור פגע בידה של ילדה שנזקקה לטיפול רפואי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נזקקה לטיפול רפואי. הילדה ביציע/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוני לוי, שחגג שער וניצחון בכורה בבירה, היה מרוצה מאוד ושחרר אנחת רווחה: "תמיד הניצחון הראשון הוא קשה מאוד. ראו במשחק שהיה הרבה חוסר שקט אצל השחקנים והיה קשה להם בחצי הראשון, אבל זה השתחרר להם בהמשך. אני רוצה לציין את הקהל שלנו שדחף והיה יוצא מהכלל. אני מקווה שנמשיך להשתפר ולעבוד קשה. אנחנו לא מסונוורים מהניצחון הזה, השחקנים מאוד רציניים ועובדים קשה וזה תהליך. עם הזמן נלך ונשתפר".

על החזרה לטדי: "יש התרגשות וכיף, אבל מעבר לעניין האישי יש את הפן הקבוצתי ואני רוצה שננצח וזה הכי חשוב. כמובן שזה כיף, אבל במהלך המשחק היה קשה מאוד".

על התכניות לקראת חלון ההעברות בינואר: "כולם רואים שבית"ר צריכה חיזוק, אבל אני חושב שבבית"ר יש הרבה חבר'ה צעירים שיכולים לפרוץ אם ישחקו לידם שחקנים טובים ואני מאמין שזה יקרה". על ברוכיאן ורביבו: "צריך למצוא את התיאום הנכון בין שניהם, אני כמאמן נהנה לראות את שניהם משחקים".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"עם הזמן נלך ונשתפר". רוני לוי/קובי אליהו

אבירם ברוכיאן שהיה חתום על הבישול של המשחק הוסיף: "היה הרבה לחץ אחרי חמישה משחקים שלא ניצחנו. היה חשוב לנו להשאיר את מכבי פתח תקוה וקבוצות התחתית מאחור ואולי לחשוב קצת יותר למעלה". על השיפור במחצית השנייה, הוסיף: "רוני לוי ידע מה להגיד לנו במחצית. ידענו שפתח תקוה תרד לאחור ותתעייף וזה קרה".

על שיתוף הפעולה עם דוד רביבו אמר: "אני מאוד נהנה לשחק איתו, הוא שחקן מצוין ואני ממש נהנה לראות אותו באימונים. אני מבטיח שעוד יהיו הרבה מטעמים משנינו בהמשך העונה".

ייטב לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
שוב בצרות. ייטב לוזון/קובי אליהו

מאמן מכבי פתח תקוה, ייטב לוזון, אמר בסיום: "היינו בתקופה טובה, פתחנו את המשחק מצוין, היינו טובים, אבל אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לוקסוס כזה להחמיץ כל כך הרבה מצבים. לא הכנסנו את ההזדמנויות שהיו לנו, וברגע שאתה מחמיץ, אתה חשוף לקבל בצד שני".

על המשך העונה אמר לוזון: "אנחנו במצב קשה עדיין, זה ברור שנתמודד עד הסוף בתחתית, אבל אנחנו מוכנים לזה, ננוח ונעבוד קשה. נקווה להחזיר את הנקודות בשבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully