וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאסיקו במעמד צד אחד: ריאל מדריד הביסה את ברצלונה

הבלאנקוס שמרו על המאזן המושלם שלהם בכל המסגרות עם 84:98 מוחץ על היריבה המושבעת. 18 נקודות לרודי פרננדס

כבר הרבה שנים שריאל מדריד לא הגיעה כל כך פייבוריטית לקלאסיקו הספרדי בכדורסל מול ברצלונה והערב (ראשון) הבלאנקוס המושלמים הוכיחו מדוע והביסו את יריבתם המרה עם 84:98 גדול באולמם הביתי. הניצחון המרשים הזה שמר על המאזן המושלם של הבלאנקוס, שלא נוצחו העונה בשום משחק, כולל בעשרת המשחקים שקיימו ביורוליג בשלב המוקדם והם ממשיכים להיראות כמו הקבוצה הטובה באירופה שצפויה לעשות חיים קשים מאוד למכבי תל אביב בשלב הטופ 16. ברצלונה מצידה תמשיך במרדף שלה בליגה אחרי ריאל, שנישלה אותה מתוארה בעונה שעברה.

שחקן ריאל מדריד רודי פרננדס מול שחקן ברצלונה חואן קרלוס נבארו. GettyImages
שוב עליונות של הלבנים. פרננדס מול נבארו/GettyImages

ברצלונה, שהצליחה לכפות משחק צמוד על ריאל במפגש הסופר קאפ בפתיחת העונה, נקלעה לפיגור גדול כבר ברבע הראשון שבו שלט רודי פרננדס עם 11 נקודות מוקדמות. פבלו לאסו הכניס כהרגלו את סרחיו רודריגס הנפלא לקראת סוף הרבע הראשון והרכז הריץ את קבוצתו ליתרון 12 במחצית. בארסה עוד הצליחה לצמק את הפיגור שלה לשבע הפרש לקראת סוף הרבע המכריע אבל סלים של מירוטיץ, בורוסיס וקינוח של סרחיו רודריגס גמרו את המשחק וקבעו סקור גבוה מאוד בסיום - 84:98 לריאל מדריד.

שחקן ריאל מדריד סרחיו רודריגס. GettyImages
נראה כמו השחקן הטוב באירופה. סרחיו רודריגס/GettyImages

רודי פרננדס היה הקלע המוביל של ריאל במשחק הזה עם 18 נקודות, רובן כבר בפתיחת המשחק. סרחיו רודריגס הנפלא תרם 15 נקודות ושישה אסיסטים וניקולה מירוטיץ' הסרבי הוסיף 14 ושישה ריבאונדים. חואן קרלוס נבארו הוליך את המפסידים עם 17 נקודות, מרסליניו הורטאס הרכז הברזילאי תרם 15 וארזם לורבק הפורוורד הסלובני הוסיף 11 נקודות למפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully