וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: בניון פתח לראשונה, ק.פ.ר סיימה בתיקו

צ'מפיונשיפ: הקשר הישראלי (74 דקות) לא בלט ב-0:0 מול ווטפורד, קבוצתו מאבדת גובה. ניר ביטון נכנס בדקה ה-90 בניצחון סלטיק

הרבה זמן חיכה יוסי בניון ליום הזה שבו יפתח בהרכב. אמנם הקשר הישראלי של קווינס פארק ריינג'רס כבר זכה לדקות משחק ראשונות במשחקים נגד לסטר ונוטינגהאם פורסט, אבל הערב (ראשון) הוא זכה למקום ב-11 של הארי רדנאפ, ולא הצליח להתבלט יתר על המידה ב-0:0 מול ווטפורד. התוצאה הזו מורידה את ק.פ.ר למקום הרביעי בטבלת הצ'מפיונשיפ.

שחקן קווינס פארק ריינג'רס יוסי בניון. GettyImages
הרבה זמן הוא לא פתח ב-11. יוסי בניון/GettyImages

כזכור, ק.פ.ר התייצבה למשחק אחרי שני הפסדים כשערב המחזור היא דורגה במקום השלישי, וקיוותה לאסוף ניצחון חוץ על ווטפורד ממרכז הטבלה. בניון שיחק 74 דקות, אבל לא הצליח לבצע פעולות התקפיות ראויות. רבע שעה לסיום הוא הוחלף על ידי גארי אוניל.

בדקה ה-21 ניקו קרנצ'יאר הגיע להזדמנות המסוכנת הראשונה של ק.פ.ר, אבל הבעיטה שלו מקצה הרחבה הלכה אחורה. עשר דקות לאחר מכן קיבלנו עוד ניסיון של הקרואטי, שבעט בדיוק מאותה עמדה אבל שוב לא דייק. חמש דקות בתוך המחצית השנייה הגיע הניסיון המסוכן ביותר כשמאט פיליפס שיגר בעיטה חדה, אבל מנואל אלמוניה ירד מצוין וקלט.

הפעם האחרונה שבניון פתח בהרכב של קבוצה כלשהי הייתה ב-3 ביוני מול הונדורס (ניצחון 0:2). במדי קבוצה ההופעה האחרונה של בניון בהרכב הייתה מול רובין קאזאן (במפגש הפיקנטי נגד ביברס נאתכו) במדי צ'לסי שהפסידה 3:2 לרוסים בליגה האירופית (ב-11 באפריל 2013).

* ניר ביטון נכנס בדקה ה-90 בניצחון סלטיק 0:1 על אינברנס. האלופה הגדילה את יתרונה בפסגה ל-14 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully